KittyGirl skriver:
Har fuld forståelse for at ikke alt bliver skrevet på FB....
det er heller ikke alt jeg skriver i det "åbne" rum derinde...
Du ved jo et eller andet sted godt hvad vej du skal, og det er at tage en dag af gangen... det hele kommer jo af sig selv... og når du har lillepigen i armene, så skal alt nok komme af sig selv med det praktiske m.m.
Det er måske det der skal til for at give dig et skub fremad for din fortid.... det håber jeg ihvertfald...
Jeg tænker at mht. dit arbejde, om du evt. kunne arbejde på mindre tid? Sådan som din krop reagerer lige nu, ville det være mest sundt for DIG og for lillepigen, at få slappet mest muligt af... op med benene, se film.. computer.. læse... bare slappe af...
Jeg var hele møllen igennem med forhøjet BT og mega meget vand i kroppen.. og det startede ved uge 20... og det var rigtig slemt... jo mere du "knokler/stresser" .. jo værre kan det blive..
Pas nu på dig selv...... 
Ruben og hans storesøster er de eneste der kender til min barndom og den voldelige x.
men ruben kender ikke til de her tanker ang det er en pige, da jeg bare følger med på det punkt. Ved at jeg skal snakke med ham, da der vil være flere mennesker tilknyttet vores familie og mig, flere ting jeg skal rende til osv. Men aner bare ikke hvordan, ved han vil forstå og støtte op 300 % uden at blinke, for sådan er han...
Og vi har helt fra start aftalt at skal det være pks igen, så holder vi det hemmeligt for alle - undtagens dem der evt skal passe frederic.
Jeps en dag af gangen, også derfor der bliver sat ind allerede nu og de ekstra dage på barsels afd med hjælp og støtte, så vi begge kan få den rette start. Og med en sp der vil komme oftere.
Det med arbejde, må jeg være svar skyldig... Ved de allerede nu tager hensyn, så jeg ikke får de tunge slæbe opgaver - men mere starthjælp - lange ture osv. Men det er svært i arbejdstid at smække benene op. Vi kører jo i en fast vagtplan, som er svær at lave om i - da nogle vagter lapper over andre, så der er tid til at dem der deler vagt og bil kan skifte, uden at det hele går i stå.
Hun kom ikke med noget skøn på hende eller målte sf mål, tror først at det er noget jm gør her næste gang. Ud over at hun nok trives godt derinde, men at jeg ikke syner af meget. Så hvis det ikke var fordi det stod på skærm at jeg var 24+4, så ville hun ikke have troet det.
Render slet ikke så stærkt som jeg plejer, så har gearet ned mht arbejde. Og tænker også over hvordan jeg løfter - spænder hjul osv. Fordi jeg gerne vil arbejde så længe som muligt, ligesom med frederic.
Sidst ved jm lå mit bt i snit på 110/60 (målt 3 gange og tager gennemsnit) Og idag et snit på 150/93, så det er ikke panik agtig højt, men højt nok til at de vil følge op på det. Og da jeg lige har haft en bæ arbejds uge med eftermiddag/nattevagt og weekendvagt, så skal der lige lades lidt op igen og det evt kan være derfor.