Socíalfobi.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

B&J

maryjane skriver:

Lyder som en fin idé held og lykke

mange tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Leneur

maryjane skriver:

Tak... Hvor ligger den hvis du ved det ?

I Aarhus og København....

Anmeld

11. januar 2012

Frk.Skruk

maryjane skriver:

Har valgt ikke at være anonym, da jeg ligeså godt kan stå ved det... Jeg lider af socialfobi og generaliseret angst. Det med det sociale påvirker mig fx på disse punkter; uddannelse, job og at skulle involvere mig i længerevarende samtaler osv. Jeg bliver simpelthen så dårlig at jeg tror jeg skal stille træskoene. Dette har resulteret i at jeg kun har haft job i ti måneder, og den eneste uddannElse jeg ha fÅet gennemført er gymnasiet og grundforløbet til Webintegrator... Har prøvet et par andre. Mit prOblem er ikke at komme ud og overholde aftaler og jeg tager mig af mit barn som enhver anden. Problemet er med uddannelse og job primært. Andre der selv står i noget lign ? Hvad gør I ? Har ikke lige alle detaljer med da dette er skrevet fra mobil... SÅ det er ogsÅ lidt rodet beklager. Nogle succeshistorier evt? God aften

Jeg har også socialfobi og sygdomsangst.. Jeg er under uddannelse, og har næsten lige fået bevilliget handicap tillæg til min SU..Dette tillæg har jeg i ca 12 måneder, hvor det så skal op til revurdering..

Jeg har gået i behandling på et psykoterapeutisk center i Gentofte, som har hjulpet mig ekstremt meget!

Min angst er slet ikke i samme grad som da jeg startede derinde - så det kan jeg virkelig anbefale!

Men ellers vil jeg råde dig til at tale med din læge, og få en henvisning til noget terapi.. ved ikke lige hvor i landet du bor, men stolpegården i Gentofte kan KLART anbefales..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.