Farvet bryn eller tatoveret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2012

Princesspigen

Musse21 skriver:

Hej skønne kvinder

Som sagt er der nogle af jer der får farvet jeres øjnbryn eller tatoveret? Må jeg evt. se billeder?

Er i tvivl om jeg tør Er en piv skid hvad sådan noget angår hvis det nu ikke kommer til at se godt ud

jeg overvejer ingen af delene, men ville klart IKKE tatovere brynene på.. de skal jævnlidt gøres om da den slaks "blæk" ikke holder så længe som alm tatoveringer..

og den smerte, ellers tak.. jeg ville nøjes med at farve dem selv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

BabyMama2

Maise86 skriver:

Det ser flot ud

Men jeg tænker bare når de er lavet med eyeliner er det så ikke nemt at tvære ud? Sådan hvis man rør sig i hovedet?

Tak .. Nope, hvergang jeg har rørt/ramt mig i ansigtet og så kigger bagefter plejer der ikke at være sket noget

Anmeld

6. april 2012

FrkZier

jeg tegner mine op med en øjenbrynspensel HVER dag, jeg er så heldig at jeg stort set ikke har øjenbryn fra naturens side, så der er ikke rigtig noget at farve - så er nødt til at tegne dem

de ser ca sådan her ud ser godt nok lidt skæve ud fordi jeg løfter det ene bryn lidt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. april 2012

Klokkeblomst88

Jeg bruger et øjenbryns-sæt fra Youngblood. Der er to farver i, og så bruger man en lille pensel/børste, virkelig smart. Jeg er så glad for det, og det er så naturligt, man kan ikke se, at de har fået farve.

Anmeld

6. april 2012

Dinna88

Du kan sagtens få dem tatoveret - det handler blot om god kommunikation med personen der gør det, samt en der er i stand til at lave dem pæne. 

Men det "sikre valg" er nok bare at klare det hver morgen med øjenskygge (brug for guds skyld ikke eyeliner - jeg forstår ikke hvordan folk kan gøre det, medmindre de skal være sorte - og der forstår jeg det måske ikke en gang??) Du skal blot have fat i en angle brush og så den farve øjenskygge du vil have. Det er super, super nemt. jeg gjorde det hver dag da jeg havde brunt hår  Det kan du få til at se 100 % naturligt ud.

Anmeld

6. april 2012

ESV

Kay skriver:

har set mange der har fået tatoveret øjenbryn hvor det bare er rigtig grimt.. så ville aldrig selv tage chancen... men jeg får farvet øjenbryn sådan hver 1½-2 måneder.... det går jo ud igen og hvis de bliver for mørke så kan man tage lidt af det ved at rense intensivt med scintonic

jeg farver ikke selv... men får det gjort for 80 kr (farvning og voksning) hos en kosmetelo... det sys jeg ik er vildt dyrt

Hvor er det man kan få det gjort SÅ billigt?

Anmeld

6. april 2012

Kay

ESV skriver:

Hvor er det man kan få det gjort SÅ billigt?

jeg får det gjort i en klinik i gilleleje

Anmeld

6. april 2012

Chamomile

Med årene, har jeg fået færre og færre øjenbrynshår- så nu fjerner jeg dem helt (ellers ser det forfærdeligt ud), og tegner dem op hver morgen. Jeg håber på, at få dem tattoveret en dag- for det kan være lidt af en udfordring, at tegne dem op, når jeg ryster på hænderne pga. sygdom.

Man fornemmer nok mine øjenbryn, på mit profilbillede

Anmeld

6. april 2012

Maise86

Kay skriver:

jeg får det gjort i en klinik i gilleleje

Hvem bruger du i gilleleje?

Anmeld

6. april 2012

Kay

Maise86 skriver:

Hvem bruger du i gilleleje?

den lille klinik... kan ik huske om priserne stadig er det samme... har betalt med gavekort og tilgodebevis det sidste lange stykke tid

hvorfor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.