Farvet bryn eller tatoveret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.093 visninger
67 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

Musse21

Hej skønne kvinder

Som sagt er der nogle af jer der får farvet jeres øjnbryn eller tatoveret? Må jeg evt. se billeder?

Er i tvivl om jeg tør Er en piv skid hvad sådan noget angår hvis det nu ikke kommer til at se godt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

twinny

jeg vil gerne have mine tatoveret... Min frisør sagde til mig.. du skal få lavet dem i kolde farver.. det er mest naturligt... bare et råd... hvis du får dem lavet...

jeg vil sååå gerne, men det koster dyrt...

Anmeld

9. januar 2012

BellaCiinea

Musse21 skriver:

Hej skønne kvinder

Som sagt er der nogle af jer der får farvet jeres øjnbryn eller tatoveret? Må jeg evt. se billeder?

Er i tvivl om jeg tør Er en piv skid hvad sådan noget angår hvis det nu ikke kommer til at se godt ud

Jeg synes man skal beholde sine egne, og så bare farve dem... det gør jeg.

Det der med tatoveringsbryn er simpelthen for unaturligt..

Og virkelig ikk pænt.... =/

Anmeld

9. januar 2012

baby012

ville helt klart farve dem

syns det ser vildt unaturligt ud på alle dem jeg kender der har fået dem tattoveret .. 

og tror virkelig man kommer til at fortryde det :/ 

Anmeld

9. januar 2012

mariesmavse92

IKKE tattoo!!! Farv dem selv. Matas har en pakke til 100,- som holder fire måneders tid hvis du farver en gang om måneden eller noget. Farver selv mine, og elsker det, det er ikke svært! Sørg for at smøre øjenbrynene med noget vaseline inden du putter farven på, så sætter farven sig kun på hårene og ikke på huden

Anmeld

9. januar 2012

Musse21

Er det sådan jeg må se billeder af jer der farver jeres?

Anmeld

9. januar 2012

Sommersko

jeg får mine rettet + farvet hos en professionel kosmetolog ca hver 2-3 måned. Giver 195 kr pr gang, og det giver jeg gerne, så jeg slipper for besværret selv + jeg er sikker på det bliver gjort ordentligt

min tidligere chef fik vist nog hendes tattoveret (hm eller også var det eye liner?!?!?) anyway det så hvertfald meget nanurligt ud...

Anmeld

9. januar 2012

morethanperfect

Hej skønne kvinder

Her .. Ved ik om du kan nå og se det , ellers må du zoome
Og de er farvet .. Syns virkelig det er grimt med tatoveret .. Sorry to say . 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2012

FogL

Forstår ikke rigtig det der med, at få dem tatoveret :s Synes ikke det er pænt, ligemeget hvad. Hvad er der galt med dem man har fra naturens side? 

Anmeld

9. januar 2012

Musse21

morethanperfect skriver:

Her .. Ved ik om du kan nå og se det , ellers må du zoome
Og de er farvet .. Syns virkelig det er grimt med tatoveret .. Sorry to say . 

Se det er sådan noget jeg tænker

Naturligt men samtidigt må brynene gerne lige være markeret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.