Farvet bryn eller tatoveret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Musse21

Anneiris skriver:

Laver en med det samme! Hæhæhæ

Hvor er du dog bare sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

VNB

Musse21 skriver:

Hej skønne kvinder

Som sagt er der nogle af jer der får farvet jeres øjnbryn eller tatoveret? Må jeg evt. se billeder?

Er i tvivl om jeg tør Er en piv skid hvad sådan noget angår hvis det nu ikke kommer til at se godt ud

Jeg synes du skal få lavet dem her!!  hehe

Ej pjat  jeg synes helt klart at man skal få dem farvet og IKKE tatoveret. Hvis man fortryder er det jo bare sur røv.... og det ser bare meget mere naturligt ud når de er farvet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. januar 2012

Musse21

VNB skriver:

Jeg synes du skal få lavet dem her!!  hehe

Ej pjat  jeg synes helt klart at man skal få dem farvet og IKKE tatoveret. Hvis man fortryder er det jo bare sur røv.... og det ser bare meget mere naturligt ud når de er farvet 

ha ha sjovt dem har jeg også set på google

Anmeld

11. januar 2012

VNB

Musse21 skriver:

ha ha sjovt dem har jeg også set på google

hahaha ja de er eddermame UGLY!!! 

hvem dælen finder på sådan noget... stakkels pigebarn altså! 

Anmeld

5. april 2012

Ønskebarnet12

Jeg har brugt en bryn farver, altså blyant og farver dem selv hver dag, jeg har haft et kursus i at rette bryn mes tråd, så jeg vil helt klart anbefalde at hvis du skal rette bryn så gør det hos en der gør det godt! Der er masser af frisør som faktisk ødelægger bryn og laver dem helt forkerte. Min bryn

Anmeld

6. april 2012

BabyMama2

Jeg farver selv mine med en mørkebrun eyeliner.. Jeg synes at det er dumt at få dem tatoveret tænk hvis man ligepludselig vil have en anden form øjenbryn så der ikke så meget at gøre

Her er et billede af mine og det tager 10 sekunder at ordne dem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. april 2012

Kay

jeg ville aldrig få mine tatoveret....

jeg får farvet mine... samtidig bliver de plukket og vokset...

det gør jeg fordi mine er så lyse at de nermest er usynelige... det gode ved at få dem farvet er at hvis man ikke syntes det er pænt så falmer det med tiden... og hvis man får for meget farve på dem kan man fjerne lidt af det med almindelig skintonic... det kan man ik lige frem hvis de er tatoveret

Anmeld

6. april 2012

Maise86

VanessaSparre skriver:

Jeg farver selv mine med en mørkebrun eyeliner.. Jeg synes at det er dumt at få dem tatoveret tænk hvis man ligepludselig vil have en anden form øjenbryn så der ikke så meget at gøre

Her er et billede af mine og det tager 10 sekunder at ordne dem

Det ser flot ud

Men jeg tænker bare når de er lavet med eyeliner er det så ikke nemt at tvære ud? Sådan hvis man rør sig i hovedet?

Anmeld

6. april 2012

kiwilouise

Musse21 skriver:

Vokse dem.. Lyder til at gøre rimelig nas

Hvad gør jeg hvis jeg ønsker en anden form på brynene.. Har haft det samme den tid jeg kan huske og har meget lidt hår i øjnbrynene.

det troede jeg også men det viste sig at gøre mere ondt at få dem plukket end at få dem vokset  så nu er jeg en voksi pige på øjenbrynene i hvert fald. tør nemlig ikke andre steder

Anmeld

6. april 2012

kiwilouise

Anneiris skriver:

Laver en med det samme! Hæhæhæ

jeg vil også seee

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.