Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
giver de andre ret...tatover ikke dineb ryn. tænkpå hvor lamtdet ser ud når dubliver gammel og grå.. fnis
twinny skriver: Hva hvis man ikk har nogen fra naturens side=
Hva hvis man ikk har nogen fra naturens side=
Det har man - hvis det virkelig er, kan man fare dem.. Synes virkelig ikke der er grund til at få tatoveret!
Jeg tegner mine, former den osv. Hvér dag! Vil gerne tattovere dem med henna.
bette skriver: giver de andre ret...tatover ikke dineb ryn. tænkpå hvor lamtdet ser ud når dubliver gammel og grå.. fnis
Vil lige hilse at sige at når man får tatoveret bryn så holder det 8-10 år ca, da de ikke må gå så langt ned i huden som en rigtig tatovering... Og derfor er det ikke sikkert at man ser sådan ud når man bliver gammel
ciepige skriver: Det har man - hvis det virkelig er, kan man fare dem.. Synes virkelig ikke der er grund til at få tatoveret!
Jeg har ingen fra naturens side og jeg har prøvet at få div. frisører til at farve dem. Men ingen kan for jeg har ca 7 hår på hver bryn...
Så det er ikk alle der har...
Anneiris skriver: Jeg tegner mine, former den osv. Hvér dag! Vil gerne tattovere dem med henna.
Nu er jeg bare nysgerrig, men tager det ikke en KRIG at gøre det hver dag?
har set mange der har fået tatoveret øjenbryn hvor det bare er rigtig grimt.. så ville aldrig selv tage chancen... men jeg får farvet øjenbryn sådan hver 1½-2 måneder.... det går jo ud igen og hvis de bliver for mørke så kan man tage lidt af det ved at rense intensivt med scintonic
jeg farver ikke selv... men får det gjort for 80 kr (farvning og voksning) hos en kosmetelo... det sys jeg ik er vildt dyrt
Dette billede er ca 1 år gammelt og lavet ved en frisør..
Vil lige sige at jeg ikke var helt tilfreds med formen på brynene (at de var så tykke inde i midten), så har selv plukket dem lidt tyndere..
Har ikke lige et nyere billede, fra jeg fik farvet bryn for to mdr. siden..
får både farvet bryn vipper plus plukker dem 1 gang om måneder for ca 200 vil jeg hellere end det andet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128