Farvet bryn eller tatoveret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Filuca

Jeg får både bryn og vipper farvet ca. en gang om måneden ved en kosmetolog, og så retter hun samtidigt brynene. Det koster ca. 160 kr. pr. gang. Jeg synes pengene er givet godt ud, og kunne aldrig finde på at få brynene tatoveret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

bette

giver de andre ret...tatover ikke dineb ryn. tænkpå hvor lamtdet ser ud når dubliver gammel og grå.. fnis 

Anmeld

11. januar 2012

FogL

twinny skriver:

Hva hvis man ikk har nogen fra naturens side=

Det har man - hvis det virkelig er, kan man fare dem.. Synes virkelig ikke der er grund til at få tatoveret!

Anmeld

11. januar 2012

Anneiris

Jeg tegner mine, former den osv. Hvér dag!
Vil gerne tattovere dem med henna.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. januar 2012

Muhmi

bette skriver:

giver de andre ret...tatover ikke dineb ryn. tænkpå hvor lamtdet ser ud når dubliver gammel og grå.. fnis 

Vil lige hilse at sige at når man får tatoveret bryn så holder det 8-10 år ca, da de ikke må gå så langt ned i huden som en rigtig tatovering... Og derfor er det ikke sikkert at man ser sådan ud når man bliver gammel

Anmeld

11. januar 2012

twinny

ciepige skriver:

Det har man - hvis det virkelig er, kan man fare dem.. Synes virkelig ikke der er grund til at få tatoveret!

Jeg har ingen fra naturens side og jeg har prøvet at få div. frisører til at farve dem. Men ingen kan for jeg har  ca 7 hår på hver bryn... 

Så det er ikk alle der har... 

Anmeld

11. januar 2012

lycly

Anneiris skriver:

Jeg tegner mine, former den osv. Hvér dag!
Vil gerne tattovere dem med henna.  

Nu er jeg bare nysgerrig, men tager det ikke en KRIG at gøre det hver dag?  

Anmeld

11. januar 2012

Kay

har set mange der har fået tatoveret øjenbryn hvor det bare er rigtig grimt.. så ville aldrig selv tage chancen... men jeg får farvet øjenbryn sådan hver 1½-2 måneder.... det går jo ud igen og hvis de bliver for mørke så kan man tage lidt af det ved at rense intensivt med scintonic

jeg farver ikke selv... men får det gjort for 80 kr (farvning og voksning) hos en kosmetelo... det sys jeg ik er vildt dyrt

Anmeld

11. januar 2012

Peanut

Dette billede er ca 1 år gammelt og lavet ved en frisør.. 

Vil lige sige at jeg ikke var helt tilfreds med formen på brynene (at de var så tykke inde i midten), så har selv plukket dem lidt tyndere..

Har ikke lige et nyere billede, fra jeg fik farvet bryn for to mdr. siden..

Anmeld

11. januar 2012

mulle85

får både farvet bryn vipper plus plukker dem 1 gang om måneder for ca 200 vil jeg hellere end det andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.