Så jeres børn ud som i havde forstillet jer før fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

fif

Jaa, det synes jeg faktisk at vores pige gjorde!!

Lille og mørkehåret, og så synes jeg at navnet Caia passer til en mørkhåret pige, så det ku ikke være meget bedere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

BellaT

Nej, jeg var ihvertfald sikker på at vores pige ville være rødhåret.. Pga de hidsige spark derindefra. Hun er mørkhåret med hasselfarvede øjne.

Vores dreng tror jeg egentligt leverede det vi havde regnet med. Hvis jeg husker rigtigt. Ihvertfald det som far havde regnet med. Kan faktisk ikke huske hvad jeg "forventede". Men mørkt hår og brune øjne som mor.

Har ingen babybilleder på denne pc, kun "store børns"-billeder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2012

Camulla

Blev jeres børn som forventet? og så de ud som i havde forstillet jer da i var gravide? 

Man har jo tit et billede i hovedet af hvordan man ønsker sit barn skal se ud, eller et billede af hvordan det mon er.

Blev i positiv overrasket, eller det modsatte? beggrund gerne.

(billeder tages imod med kyshånd)

Jeg kunne heller ikke forestille mig hvordan han så ud, men han var i hvert fald dejlig og meget mere end jeg havde forventet. Her er han: 

Billede slettet af moderator

Anmeld

7. januar 2012

--pige 87--

Her er min dejlige guldklump <3

Anmeld

7. januar 2012

Pige2009

Debatpige skriver:

Blev jeres børn som forventet? og så de ud som i havde forstillet jer da i var gravide? 

Man har jo tit et billede i hovedet af hvordan man ønsker sit barn skal se ud, eller et billede af hvordan det mon er.

Jeg må ærligt bryde sammen og tilstå, at jeg ikke havde gjort mig nogen som helst forestilinger om, hvordan hun så ud Men her er hun blot 1 time gammel

Anmeld

7. januar 2012

Frøken J.

Debatpige skriver:

Ja, det gjorde hun! Vi havde fået at vide hun var rund men kort, så det ventede jeg. Så forventede jeg masser af mørkt hår, da både min kæreste og jeg har tykt mørkt hår. Forventede brune øjne, for det har min kæreste, og de har det med at slå igennem. Forventede en flad, bred næse som min kæreste. Forventede også asiatiske øjne, men regnede med, at de var knap så smalle. Det var sådan jeg havde set øjne se ud hos halvasiatiske børn.

Fik ret i det hele, og hun er smuk som bare fanden

Anmeld

7. januar 2012

Malonde1985

Jeg havde en ide om, at mine børn nok ville ligne deres far ret meget og få hans brune øjne i hvert fald. Og det har de sørme begge to  nogle meget meget smukke øjne har de

Derudover var vi jo lige nysgerrige nok og fik lavet 3d/4d scanning under begge graviditeter og da kan man tydeligt se de ligner deres far

Anmeld

8. januar 2012

Ka+Ma=Be

Bum bum... Det er et svært spørgsmål. Jeg kunne ikke i min vildeste fantasi forestille mig, hvordan Benjamin ville se ud. Men jeg havde da alligevel gjort mig lidt tanker.

Jeg var overbevist om, at han ville få mine læber (det fik han .), da det er nogle alle i min familie har. Og så vidste jeg, at han ville få kærestens høje tindinger hehe. Igen er det noget der er gennemtrængende i hans familie.

Jeg gættede på hårfarve og øjenfarve, men det store samlede billede af ham, kunne jeg ikke forestille mig. 

Men jeg fik da en dejlig, skøn dreng som er 1000 gange smukkere end jeg kunne forvente!   (Vi ved stadig ikke hvor han har det fra hehe)

Anmeld

8. januar 2012

132319

Min søn så meget anderledes ud, end jeg havde "frygtet"

Han er født 6 uger før tid, så jeg forventede en lille fugleunge men ud kom en fin lille dreng med langt mørkt hår 

Min datter må jeg så indrømme at jeg ikke syntes var ret køn da hun blev født  Hun havde sådan en underlig hovedform og en stoooor næse -Hun er heldigvis vokset sig kønnere

Anmeld

8. januar 2012

Alína Hólm

min søn lignede det jeg havde forstillet mig men han havde lyst hår i stedet for sort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.