Så jeres børn ud som i havde forstillet jer før fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

Havde ikk noget desideret billede i hovedet, af hvordan hun ville se ud, men havde dog ikk troede hun ville have så store kinder som hun havde (og stadig har)

Men hun var den lækreste lille basse der kom til verden  og så er hun en lille klon af sin mor nu

1: Mig som 1 år og Mille, da hun var 9 mdr.. Man kan se en vis lighed

2: Mille, godt 1 time gammel

3: Et billed jeg har lavet, med Milleda hun var 30 min gammel til for få dage siden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Kamulla

han var mere lækker end jeg kunne forstille mig

Anmeld

7. januar 2012

Bonita

Jeg havde forestillet mig at jeg skulle have en rund lille pige med sort hår og ud kom der en lang tynd dreng med meget store ører. På billedet er han 7 uger <3

Anmeld

7. januar 2012

foto på lærred

Debatpige skriver:

Blev jeres børn som forventet? og så de ud som i havde forstillet jer da i var gravide? 

Man har jo tit et billede i hovedet af hvordan man ønsker sit barn skal se ud, eller et billede af hvordan det mon er.

Blev i positiv overrasket, eller det modsatte? beggrund gerne.

(billeder tages imod med kyshånd)

Med min første havde jeg slet ikke forestillet mig noget. Med den anden tænkte jeg ikke så meget over det men forventede måske lidt at hun lignede søster. Hvilket også vidste sig at være rigtigt. Hun var som snydt ud af næsten opå storesøster.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager og wallstickers og invitationer

Anmeld

7. januar 2012

sarahb

Eftersom min mand er pakistaner så troede jeg de ville være meget mørkere end de er. Men man må sige de har min kulør....

Anmeld

7. januar 2012

Mamalou

Debatpige skriver:

<p> Blev jeres børn som forventet? og så de ud som i havde forstillet jer da i var gravide?&nbsp;</p><p> Man har jo tit et billede i hovedet af hvordan man ønsker sit barn skal se ud, eller et billede af hvordan det mon er.</p><p> Blev i positiv overrasket, eller det modsatte? beggrund gerne.</p><p> (billeder tages imod med kyshånd)</p>

Jeg havde ingen forestilling om, hvordan min søn så ud inden han kom. Jeg havde nogle ønsker, herunder at han ikke skulle arve min næse, men sin fars og så ønskede jeg nok lidt at han fik mine mørke øjne. Han har min næse og blå øjne, men smuk er han! Jeg husker at min allerførste tanke, da jeg så ham første gang, var at han lignede min kærestes datter. De to har de samme træk. Åhh bliver helt rørt ved tanken om først gang jeg så ham... Det øjeblik glemmer jeg aldrig!

Anmeld

7. januar 2012

Fenja09

Jeg tror ikke at jeg forventede eller troede noget mht Albertes udseende. Det eneste vi vidste var at hun ikke var en særlig stor pige.  Jeg glædede mig utrolig meget til at se hende og hun var langt smukkere og dejlig end vi nogensinde kunne have forventet

På billedet er hun 3 uger gammel.

/Fenja

Anmeld

7. januar 2012

MinNoah

Vi kan lige så godt være ærlige... det er de færreste (for ikke at sige ingen) spædbørn der er kønne når de lige kommer ud af maven! 

Jeg havde faktisk ikke nogen forestillinger om hvordan vores søn så ud da han blev født, men kan huske at det første jeg sagde var "hvor har han den mund fra!? " Hans mund så lidt underlig ud synes jeg Men idag er han jo gudeskøn og smuk Synes jeg

Anmeld

7. januar 2012

MinNoah

Vi kan lige så godt være ærlige... det er de færreste (for ikke at sige ingen) spædbørn der er kønne når de lige kommer ud af maven! 

Jeg havde faktisk ikke nogen forestillinger om hvordan vores søn så ud da han blev født, men kan huske at det første jeg sagde var "hvor har han den mund fra!? " Hans mund så lidt underlig ud synes jeg Men idag er han jo gudeskøn og smuk Synes jeg

Anmeld

7. januar 2012

Isabella_mor

jeg syntes faktisk at villads var OVERRASKENDE køn da han blev født.. 

jeg har altid syntes at de der blodige nyfødte babyer der var så klamme osv... men ikke ham her.. 

og tænk at det er et år siden de her billeder blev taget på onsdag <3 

og så lige et billede af ham nu, for han er jo bare SKØNNO

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.