Så jeres børn ud som i havde forstillet jer før fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.098 visninger
46 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

Blev jeres børn som forventet? og så de ud som i havde forstillet jer da i var gravide? 

Man har jo tit et billede i hovedet af hvordan man ønsker sit barn skal se ud, eller et billede af hvordan det mon er.

Blev i positiv overrasket, eller det modsatte? beggrund gerne.

(billeder tages imod med kyshånd)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

Slet ingen der havde forstillet sig hvordan deres små poder så ud?

Anmeld

7. januar 2012

DitteFisk

Debatpige skriver:

Blev jeres børn som forventet? og så de ud som i havde forstillet jer da i var gravide? 

Man har jo tit et billede i hovedet af hvordan man ønsker sit barn skal se ud, eller et billede af hvordan det mon er.

Blev i positiv overrasket, eller det modsatte? beggrund gerne.

(billeder tages imod med kyshånd)

Før jeg fik min øn kunne jeg OVERHOVEDET ikke forestille mig hvordan mit barn dog ville se ud det var som om jeg havde glemt hvordan babyer ser ud. Så det var en lykkerus da han kom ud og var det smukkeste lille væsen i verden  

[IMG]http://i35.photobucket.com/albums/d186/Miiwer/marius2.jpg[/IMG]

Anmeld

7. januar 2012

DitteFisk

Gigl skriver:

Før jeg fik min øn kunne jeg OVERHOVEDET ikke forestille mig hvordan mit barn dog ville se ud det var som om jeg havde glemt hvordan babyer ser ud. Så det var en lykkerus da han kom ud og var det smukkeste lille væsen i verden  

[IMG]http://i35.photobucket.com/albums/d186/Miiwer/marius2.jpg[/IMG]

Okay jeg kan bare ikke finde ud af det der med at lægge billeder ind!! x)

Anmeld

7. januar 2012

Maja_4000

Jeg havde ikke rigtig noget billede i hovedet .. Har ikke set nogle babybilleder af min kæreste , så vidste ikke , hvad jeg kunne forvente

Men jeg synes hun var MEGET smukkere end forventet Men det synes de fleste jo :b

Her er lige et par billeder (:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2012

banditten2011

Man har vel altid nogle tanker hehe, men han lignede mig som lille

Anmeld

7. januar 2012

Rosa

Jeg havde forventet at han ville have mere hår, og mørkt hår som mig, men han havde det fineste lille lag lyse dun... Så havde han flyveører som min mor og min søster, det havde jeg heller ikke regnet med... Og så var han bare lille og fin og ÆGTE - det havde jeg SLET ikke fantasi til at forestille mig 

Anmeld

7. januar 2012

Emily2012<3

Jeg er i uge 34, og jeg har en forestilling om at vores datter  vil komme til at ligne min kærestes datter lidt. (Nok bare lidt tykkere udgave end hende)

Mest af alt fordi hans gener bare er SÅ stærke, så jeg går ud fra at hun kommer til at ligne hende lidt.

Håber da også hun kommer til at ligne mig bare lidt, men det får vi jo af se når hun bliver født..

MEN man vil jo altid selv synes at ens eget barn er det SMUKKESTE i verden.. 

Anmeld

7. januar 2012

lycly

Jeg havde slet ikke gjort mig nogen forestillinger omkring hvordan vores datter ville se ud. Men da hun så kom ud og vi så hende, og især nu hvor hun ikke længere er spædbarn, så tænker man bare: Jamen selvfølgelig ser hun sådan ud! Så er det som om, at man har haft hende altid

Lige et billede lige efter fødslen og så et af de nyeste

Anmeld

7. januar 2012

B&J

jeg viste slet ikke hvordan vores søn så ud men da han kom ud tænkte jeg gud han har meget hår men det havde jeg nu selv også og min kæreste da vi blev født...

tænkte blodt da han var født han er min søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.