Så jeres børn ud som i havde forstillet jer før fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

--pige 87--

jeg fik lidt billeder af hvordan min søn muligvis se ud, ud fra 3d scanningerne men stadig svært for der kunne man jo ikke se hår f.eks. var overrasket over min søn havde meget hår og det var helt sort (og mens jeg ligger og presser siger jordemoder, nøj der er masser at hår og det helt lyst!!) tænkte bare hold da op du skal da til synoptik for var helt sort , men undrede mig lidt først da jeg er lys/lyshåret, men ok jeg var så også sorthåret da jeg blev født hihi. det ændrer sig meget gennem tiden. Jeg synes simpelthen han er den smukkeste i hele verden! ku slet ikke få øjenene fra ham, kan man stadig ikke den dag i dag hvor han nu er en lille bandit

men jo jeg kan godt huske jeg gik da lidt og tænkte over hvordan han nu så ud, og jeg kunne slet ikke vente til han kom ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Molly8

Johan så slet ikke ud som forventet - men jeg tænkte, at han jo kunne vokse sig fra det  Hvilket han også gjorde. Nu som 10 mdr. ser han faktisk ud, som jeg havde regnet med: Han er som snydt ud af næsen på sin far. Jeg er dog meget overrasket over, hvordan han kan ligne sin far så meget, og alligevel have så mange af mine træk.

Anmeld

7. januar 2012

Clisolka

Jeg havde ikke gjort mig nogle forventninger om hvordan hun ville se ud da jeg var gravid. Jeg havde dog frygtet at hun ville få flyveører ligesom sin far (drilleri), men dem arvede hun ikke. 

Hun havde de dejligste blå øjne og lyst hår efter sin mor - og har det stadig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2012

MaybeBaby

Debatpige skriver:

Blev jeres børn som forventet? og så de ud som i havde forstillet jer da i var gravide? 

Man har jo tit et billede i hovedet af hvordan man ønsker sit barn skal se ud, eller et billede af hvordan det mon er.

Blev i positiv overrasket, eller det modsatte? beggrund gerne.

(billeder tages imod med kyshånd)

Jeg havde set billeder af min kæreste som baby og vi havde en del fælles træk som helt spæd, så havde LIDT en ide, MEN han er bare meget mere smuk end jeg havde forestillet mig det. Slet ikke så rynket da han kom ud  men for filan hvor sker der vildt meget med dem udseendsmæssigt på meget kort tid!

1: Helt ny

2: Nu (3,5 måned)

/Mette

Anmeld

7. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
I og med min datter er mixed race, så var det helt umuligt for mig at begynde at forestille mig, hvordan hun kom til at se ud. Min endnu ufødte søn er også mixed, og jeg kan heller ikke forestille mig ham, da han kan være alt fra kul sort til lys i huden og hvad der ligger imellem . jeg vil dog sige, at jeg selv synes, jeg har dem smukkeste datter i verden (man er vel mor ), og selvom jeg ikke havde en "forventning" om, hvordan hun skulle se ud, lignede hun præcis det barn, jeg altid har ønsket mig

Anmeld

7. januar 2012

lilledittemor

Blev jeres børn som forventet? og så de ud som i havde forstillet jer da i var gravide? 

Man har jo tit et billede i hovedet af hvordan man ønsker sit barn skal se ud, eller et billede af hvordan det mon er.

Jeg havde frygtet at hun ikke ville være køn eller hun havde en kæmpe næse eller noget andet.. Og jeg synes at det er de fleste nyfødte som er mindre kønne

Men HELDIGVIS var min datter (selvfølgelig) ikke særlig grim da hun kom ud <3 trods en meget hård og langvarig fødsel. Og hun er kun blevet meget meget kønnere <3

Jeg blev bestemt positivt overrasket.. - det eneste var at hendes hoved var blevet meget aflangt under fødslen, men det rettede sig til på 48 timer.

De eneste "forventninger" jeg havde.. som nok mere var forhåbninger - var at hun havde fint hår.

Her er nogle billeder af hvordan hun så ud; 

1. Scanning uge 29
  2. 1/2 time efter fødslen
  3. 3 dage gammel

Anmeld

7. januar 2012

MyLittleBaby

Min datter så ud som jeg havde forestillet mig, pånær hendes øjenfarve  De var blå da hun blev født, og jeg regnede med at de ville være brune, men hun er jo en smuk lille stjerne, hvis jeg selv skal sige det 

Anmeld

7. januar 2012

K&S

Debatpige skriver:

Vi havde ikke rigtig en ide om, hvordan Anton ville se ud, men jeg kan huske jeg tænkte "bare han ikke bliver grim"  

Men jeg tror, at uanset hvordan han havde set ud, så ville vi stadig synes, han var den lækreste lille baby - MEN MEN MEN han var jo den dejligste og mest lækre lille skabning

Og det er han jo stadig

Vi havde ikke kigget babybilleder af manden og jeg, inden jeg fødte, men efterfølgende har vi kunne se Anton i os begge 2 som babyer

Anmeld

7. januar 2012

Benjamins'mor

Han lignede min kæreste på en prik som baby.

Her er han 4 dage gammel.

Anmeld

7. januar 2012

SaNiNa

Nicklas lignede sig selv fra 3d/4d scanning i uge 28 det var så vildt hvor tydeligt det hvade været til scanningen alle trækkende var der bare, men før det hvade jeg ingen forstilling om hvordan han så ud.

Naia lignede sin bror rigtig meget til scanningerne og det gjore hun bestemt også kan hun kom til verden.

Nu hvor hun er 3 måneder har vi billeder hvor vi lige kigger en ekstra gang om det nu er Nicklas eller Naia som ligger og sover ret vildt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.