Hvad synes du om dette navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Bondefruen skriver:

Arh, så når storebror Marius kommer og siger "Jeg kan ik finde Nemo".....

Men ja, hvis i syntes det ska være det, så det jo det, det bare slet slet ikke mig

Hé Hé det var lige det jeg tænkte! Men syntes ellers at navet ellers er meget sødt vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Pigent

Anonym skriver:

Jaeh, nu er vi jo ikke engang gået igang med projekt baby endnu, men det kommer - derfor ano. 

Vi har dog ikke kunnet lade være med at snakke lidt navne. Og jeg har et bestemt pigenavn, som jeg elsker! I forvejen har vi en dreng, Marius, og jeg synes jo det er det pæneste drengenavn i verden Så derfor er det svært at snakke drengenavne. Min bedre halvdel har dog forelsket sig lidt i navnet Nemo! .. jeg synes også det er riiigtig sødt, men det giver dog lige lovlig meget assosiationer til " Find Nemo" - gør det ikke? Eller hvad synes i??

Marius er et fint navn 
Nemo er sødt, men tænker lidt "Find Nemo"

Hvad synes du om de her, jeg synes de passer godt til Marius

Anton
Sofus
Alfred
Bertil
Frederik
Oscar
Ludvig
Karl
Emil
Albert  

Anmeld

6. januar 2012

Pigent

Anonym skriver:

Jaeh, nu er vi jo ikke engang gået igang med projekt baby endnu, men det kommer - derfor ano. 

Vi har dog ikke kunnet lade være med at snakke lidt navne. Og jeg har et bestemt pigenavn, som jeg elsker! I forvejen har vi en dreng, Marius, og jeg synes jo det er det pæneste drengenavn i verden Så derfor er det svært at snakke drengenavne. Min bedre halvdel har dog forelsket sig lidt i navnet Nemo! .. jeg synes også det er riiigtig sødt, men det giver dog lige lovlig meget assosiationer til " Find Nemo" - gør det ikke? Eller hvad synes i??

Marius er et fint navn 

Anton
Sofus
Alfred
Bertil
Frederik
Oscar
Ludvig
Karl
Emil
Albert  

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Barnepigen skriver:

Marius er et fint navn 

Anton
Sofus
Alfred
Bertil
Frederik
Oscar
Ludvig
Karl
Emil
Albert  

Tak for ideerne Nogle af dem er i forvejen på listen. Kan specielt godt lide Emil - desværre har kæresten et familiemedlem der hedder det - dang!

Anmeld

7. januar 2012

Father

Anonym skriver:

Jeg syntes det et flot navn, til en bar eller en cafe. Til en dreng- not so much.

Anmeld

7. januar 2012

Anonym trådstarter

Father skriver:

Jeg syntes det et flot navn, til en bar eller en cafe. Til en dreng- not so much.

Hehe, okay

Anmeld

7. januar 2012

Pigent

Anonym skriver:

Tak for ideerne Nogle af dem er i forvejen på listen. Kan specielt godt lide Emil - desværre har kæresten et familiemedlem der hedder det - dang!

Det er lidt træls, men håber i findet et navn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.