Hvad synes du om dette navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

lycly

Anonym skriver:

Men tror du ikke det er sådan ved riiiiiiigtig mange navne? hmm.. 

Det ved jeg ikke, jeg har aldrig rigtig stødt på navne, der har fået mig til at tænke på noget specielt. Eller jo, men ikke noget som kunne gå hen og blive til drilleri

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Muhmi

LunaLykke skriver:

Ja, det er en hel anden diskussion men jeg er helt enig! Grotesk, at pædagogerne starter sådan noget.

Seriøst altså, at ens barn ikke engang kan føle sig sikker for mobning fra voksne mennesker... ÆV!

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

Det er heller ikke lige mig... 

Anmeld

6. januar 2012

lycly

Muhmi skriver:

Seriøst altså, at ens barn ikke engang kan føle sig sikker for mobning fra voksne mennesker... ÆV!

Ja, så er der da for alvor noget helt galt

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

DET har du ret i...

Men ligemeget hvad, hvis dit barn hader navnet så kan det jo heldigvis ændres

Men det er jo heller ikke ønskværdigt at "tage chancen" og håbe at barnet kan lide sit navn, hvis det er specielt hmm.. 

Heldigvis har vi stadig tid til at snakke om den slags ;D

Anmeld

6. januar 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Haha .. jam.. er det så et pigenavn i din verden? .. eller er det bare ikke et navn?

Høhø, troede det var et drengenavn, hvis man synes det er et navn

Hvis i er hooked på det navn så tag det, men der kommer nok nogle kommentare omkring det

Anmeld

6. januar 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Men det er jo heller ikke ønskværdigt at "tage chancen" og håbe at barnet kan lide sit navn, hvis det er specielt hmm.. 

Heldigvis har vi stadig tid til at snakke om den slags ;D

Altså børn vil jo altid blive drillet med deres navne eller fregner eller blå øjne... whatever... De skal nok finde noget... Men man behøver jo ikke at gøre det nemt for dem

Michael.. Der er ikke noget der rimer andet end deres opfindsomme "Dikael" Hehehe.... Min kæreste hedder Anders og han er jo selvfølgelig blevet kaldt "Anders And" Jeg hedder Sanne og jeg har både været Salomonsen og stegepande som rejser til de varme lande... Man kan ikke finde noget som de ikke vil lave sjov med og så længe det ikke er disideret mobning, men bare drillerier så ser jeg altså ingen skade i det

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Altså børn vil jo altid blive drillet med deres navne eller fregner eller blå øjne... whatever... De skal nok finde noget... Men man behøver jo ikke at gøre det nemt for dem

Michael.. Der er ikke noget der rimer andet end deres opfindsomme "Dikael" Hehehe.... Min kæreste hedder Anders og han er jo selvfølgelig blevet kaldt "Anders And" Jeg hedder Sanne og jeg har både været Salomonsen og stegepande som rejser til de varme lande... Man kan ikke finde noget som de ikke vil lave sjov med og så længe det ikke er disideret mobning, men bare drillerier så ser jeg altså ingen skade i det

(Og Mikkel Ræv) .. Det tænker jeg netop også der er jo mange i de dur, og Find Nemo er self oplagt.

Jeg plejer ikke rigtig at være into specielle navne, men lige dét her synes jeg nu er lidt pænt hmm hmm x)

Anmeld

6. januar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Jaeh, nu er vi jo ikke engang gået igang med projekt baby endnu, men det kommer - derfor ano. 

Vi har dog ikke kunnet lade være med at snakke lidt navne. Og jeg har et bestemt pigenavn, som jeg elsker! I forvejen har vi en dreng, Marius, og jeg synes jo det er det pæneste drengenavn i verden Så derfor er det svært at snakke drengenavne. Min bedre halvdel har dog forelsket sig lidt i navnet Nemo! .. jeg synes også det er riiigtig sødt, men det giver dog lige lovlig meget assosiationer til " Find Nemo" - gør det ikke? Eller hvad synes i??

Det er da så fedt det navn 

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Thalita skriver:

Det er da så fedt det navn 

Tak, det er godt vi er nogle få der synes det ;D hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.