Hvad synes du om dette navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.888 visninger
36 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Anonym trådstarter

Jaeh, nu er vi jo ikke engang gået igang med projekt baby endnu, men det kommer - derfor ano. 

Vi har dog ikke kunnet lade være med at snakke lidt navne. Og jeg har et bestemt pigenavn, som jeg elsker! I forvejen har vi en dreng, Marius, og jeg synes jo det er det pæneste drengenavn i verden Så derfor er det svært at snakke drengenavne. Min bedre halvdel har dog forelsket sig lidt i navnet Nemo! .. jeg synes også det er riiigtig sødt, men det giver dog lige lovlig meget assosiationer til " Find Nemo" - gør det ikke? Eller hvad synes i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Jaeh, nu er vi jo ikke engang gået igang med projekt baby endnu, men det kommer - derfor ano. 

Vi har dog ikke kunnet lade være med at snakke lidt navne. Og jeg har et bestemt pigenavn, som jeg elsker! I forvejen har vi en dreng, Marius, og jeg synes jo det er det pæneste drengenavn i verden Så derfor er det svært at snakke drengenavne. Min bedre halvdel har dog forelsket sig lidt i navnet Nemo! .. jeg synes også det er riiigtig sødt, men det giver dog lige lovlig meget assosiationer til " Find Nemo" - gør det ikke? Eller hvad synes i??

Elsker det!! syntes det er rigtig fedt! også selvom det er navnet på en tegnefilm go for it 

Anmeld

6. januar 2012

Darling<3

Undskyld mig, men forventer din mand at du føder en fisk??

Det er ikke et drenge navn, ikke hvis du spørger mig

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Undskyld mig, men forventer din mand at du føder en fisk??

Det er ikke et drenge navn, ikke hvis du spørger mig

Haha .. jam.. er det så et pigenavn i din verden? .. eller er det bare ikke et navn?

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Elsker det!! syntes det er rigtig fedt! også selvom det er navnet på en tegnefilm go for it 

Tak, synes også det rigtig sødt Det skal tygges på.

Anmeld

6. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg bryder mig ikke om det og synes, at det er et navn til en fisk eller til et dyr.

Anmeld

6. januar 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Tak, synes også det rigtig sødt Det skal tygges på.

.. Jeg er bare glad for specielle navne

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Jeg bryder mig ikke om det og synes, at det er et navn til en fisk eller til et dyr.

Hehe, det kan jeg også godt se, og tak for din mening  

Anmeld

6. januar 2012

Hvem?

Arh, så når storebror Marius kommer og siger "Jeg kan ik finde Nemo".....

Men ja, hvis i syntes det ska være det, så det jo det, det bare slet slet ikke mig

Anmeld

6. januar 2012

Laura.

Anonym skriver:

Personligt er jeg ikke vild med det og tror at navnet vil lægge op til en masse drillerier.. men det er jo fint hvis I kan li` det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.