Nu har jeg ikke læst alle tråde, men kan se der er flere der synes du skal tage en test, også mig
Er den negativ er problemet løst, er den positiv må I så tage snakken om hvad I gør og hvem ved, måske din kæreste ændrer mening, men vær sikker først

Da kæresten og jeg havde sex første gang efter fødslen var det uden beskyttelse da jeg endnu ikke havde været til 8-ugers tjek ved lægen (det var 3-4 uger efter fødsel vi var sammen) så havde ikke fået en ny recept på p-piller og vi havde ingen kondommos
Jeg var ikke nervøs for havde ikke haft mens endnu, MEN så læste jeg på nettet at første ægløsning kom FØR første mens efter en fødsel, er du gal jeg blev panisk og følte allerede mælken løbe til og maven vokse
Jeg spurgte skræmt min kæreste hvad vi dog skulle gøre HVIS nu jeg var blevet gravid, for jeg var også meget imod abort efter jeg havde fået aya (men kunne ikke overskue tanken om en nr 2 så tidligt), han kiggede blot på mig og svarede smilende: Ja, så skal du jo føde igen om 9 måneder.... Så det kan gå begge veje - jeg var SKRÆKSLAGEN for at jeg var blevet gravid igen, mens min kæreste var helt afslappet...
Held og lykke og jeg
for, at det hele nok skal gå helt glat 
Anmeld