manden siger nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

skal du ikke være sikker på du ER gravid først?

Jo det skal jeg, kan være det bare er kuller? Men det føles ægte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg synes, svaret er enkelt: Du kan ikke få det fjernet!

Ja det tror jeg også men manden skal jo helst være ok med beslutningen.

Anmeld

6. januar 2012

komodo

Anonym skriver:

Er lidt rundt på gulvet kan ikke regne de datoer ud lige nu. hvis jeg er tolv uger nu så bliver der 16 mdr mellem mine.. puha.. er vildt nærvøs glad og forvirret. Har sagt til manden at han skal købe en test.

Bliver spændene hvad den viser, håber det falder ud til din fordel og som du håber, jeg har også haft ret kort mellem mine unger, og det har aldrig været noget problem, jeg var endda alene med de to første man kan lidt af hvert når man vil 

Anmeld

6. januar 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Fik den for 2,5 mdr siden og blev testen inden hos lægen da jeg følte mig nygravid men hun mente ikke der var noget. Men jo man kan blive gravid på p-stav, ingen præventionsmidler er 100% sikre.

Nej det er klart men 12 uger, det er 3 mdr.. Og det er 2,5 måned siden du fik den.. tror bestemt ikke du er 12 uger henne så.. .... Og det er meget normalt at få graviditetssymp når man startet på prævention igen.

Anmeld

6. januar 2012

musse1

Anonym skriver:

Er lidt rundt på gulvet kan ikke regne de datoer ud lige nu. hvis jeg er tolv uger nu så bliver der 16 mdr mellem mine.. puha.. er vildt nærvøs glad og forvirret. Har sagt til manden at han skal købe en test.

det er da klart en dejlig aldre imellem dem, hvis du er gravid, men forstår bestemt godt du er forvirret, du er altid velkommen til at skrive, hvis du for lyst eller behov for det 

god ide, at du har fået ham til det, så i kan få klarhed om du er gravid eller om hvad.. 

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Nej det er klart men 12 uger, det er 3 mdr.. Og det er 2,5 måned siden du fik den.. tror bestemt ikke du er 12 uger henne så.. .... Og det er meget normalt at få graviditetssymp når man startet på prævention igen.

Vi må se, jeg skal ihvertfald teste.

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

musse1 skriver:

det er da klart en dejlig aldre imellem dem, hvis du er gravid, men forstår bestemt godt du er forvirret, du er altid velkommen til at skrive, hvis du for lyst eller behov for det 

god ide, at du har fået ham til det, så i kan få klarhed om du er gravid eller om hvad.. 

Tusind tak

Anmeld

6. januar 2012

musse1

Anonym skriver:

Tusind tak

er så lidt 

håber i finder den bedste løsning for jer begge, hvis du er gravid.

Anmeld

6. januar 2012

Hvem?

Anonym skriver:

tror jeg er gravid har samme synptomer som sidst, føler allerede de der kildren over maven.

først tænkte jeg det var noget skidt da vi har en bebs på et halvt år, men nu har jeg læst tråde herinde med tætte søskende og nu er det slet ikke så skræmmende.

Har altid sagt jeg ikke vil have abort, kan sletr ikke holde tanken ud.

Men men men, manden siger vi ikke skal have et barn mere nu og siger abort! Men tror ikke jeg kan, mærker jo allerede hvad jeg tror er den lille, elsker at være mor, ja det er hårdt men det er dt bedste i verden.

Og når jeg nu lige har oplevet hvor fantastisk det er at få og have et barn, hvordan kan jeg dog så få det fjenet?

Det er slet ikke så skræmmende med to børn tætte på hinanden

Hilsen en mor med to drenge begge fra 2010 men ikke tvillinger

Anmeld

6. januar 2012

GønskE

Anonym skriver:

skal jeg nok, er det ikke noget med man kan få teste som viser hvor langt man er? er de pålidlige?

Jo du kan få nogen fra clear blue der også viser hvor langt henne du ca er  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.