manden siger nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

Anonym trådstarter

komodo skriver:

men hvis du er gravid og over 12 uger henne, så tager beslutningen jo sig selv, og så kan din mand jo ikke så godt komme dig efter noget, tror du at du ubevidst ikke har testet fordi du måske ønsker dig en baby mere??

Og så synes jeg ikke vi skal helt glemme at man jo er to om at lave et barn, så håber da at selv hvis det skulle være at du var gravid og vil have barnet så støtter han dig i det

Det slår mig da når de siger det at jeg ubevidst har ventet? hmm ved det ikke, for det er jo ikke godt med den p-stav hvis man er gravid, må se at få tesstet så den kan blive fjernet hvis det er, altså p-staven!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Du kan få en clear blue som viser hvornår ægget er blevet befrugtet.. Men jeg ville bare købe en ganske alm test!

Okay, de er ikke gode måske?

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

komodo skriver:

der er ikke andet at gøre en at teste og se, vil gerne opdateres, det er da lidt interessant

Skal nok opdatere, og stå frem på et tidspunkt hvis den er positiv når jeg lige har slugt den og fundet en løsning med manden.!

Anmeld

6. januar 2012

musse1

Anonym skriver:

tusin tak for de svar, er dine tætte?

det må jeg nok svare ja til 

november 2004, april 2006,december 2008 og august 2010  

vil dog sige den bedste aldre har faktisk være mellem nr 1-2 og 3-4 

3-4 har været en lidt dum aldres forskel for vores drenge, men de har nu alle sammen rigtig meget glæde af hinanden, leger og passer på hinanden, selvføgelig er der også slås kamp og sådan, andet ville være underligt 

Anmeld

6. januar 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Okay, de er ikke gode måske?

Aner det ikke .... Men tænker at hvis du tror du er 3 mdr henne, så hjælper de dig nok ikke meget? Men har aldrig prøvet dem..

Anmeld

6. januar 2012

gonefishing

Anonym skriver:

tror jeg er gravid har samme synptomer som sidst, føler allerede de der kildren over maven.

først tænkte jeg det var noget skidt da vi har en bebs på et halvt år, men nu har jeg læst tråde herinde med tætte søskende og nu er det slet ikke så skræmmende.

Har altid sagt jeg ikke vil have abort, kan sletr ikke holde tanken ud.

Men men men, manden siger vi ikke skal have et barn mere nu og siger abort! Men tror ikke jeg kan, mærker jo allerede hvad jeg tror er den lille, elsker at være mor, ja det er hårdt men det er dt bedste i verden.

Og når jeg nu lige har oplevet hvor fantastisk det er at få og have et barn, hvordan kan jeg dog så få det fjenet?

skal du ikke være sikker på du ER gravid først?

Anmeld

6. januar 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Det slår mig da når de siger det at jeg ubevidst har ventet? hmm ved det ikke, for det er jo ikke godt med den p-stav hvis man er gravid, må se at få tesstet så den kan blive fjernet hvis det er, altså p-staven!

Men du kan vel ikke være gravid, hvis du har p-stav!? Med mindre du selvfølgelig lige har fået den?

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

musse1 skriver:

det må jeg nok svare ja til 

november 2004, april 2006,december 2008 og august 2010  

vil dog sige den bedste aldre har faktisk være mellem nr 1-2 og 3-4 

3-4 har været en lidt dum aldres forskel for vores drenge, men de har nu alle sammen rigtig meget glæde af hinanden, leger og passer på hinanden, selvføgelig er der også slås kamp og sådan, andet ville være underligt 

Er lidt rundt på gulvet kan ikke regne de datoer ud lige nu. hvis jeg er tolv uger nu så bliver der 16 mdr mellem mine.. puha.. er vildt nærvøs glad og forvirret. Har sagt til manden at han skal købe en test.

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Men du kan vel ikke være gravid, hvis du har p-stav!? Med mindre du selvfølgelig lige har fået den?

Fik den for 2,5 mdr siden og blev testen inden hos lægen da jeg følte mig nygravid men hun mente ikke der var noget. Men jo man kan blive gravid på p-stav, ingen præventionsmidler er 100% sikre.

Anmeld

6. januar 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

tror jeg er gravid har samme synptomer som sidst, føler allerede de der kildren over maven.

først tænkte jeg det var noget skidt da vi har en bebs på et halvt år, men nu har jeg læst tråde herinde med tætte søskende og nu er det slet ikke så skræmmende.

Har altid sagt jeg ikke vil have abort, kan sletr ikke holde tanken ud.

Men men men, manden siger vi ikke skal have et barn mere nu og siger abort! Men tror ikke jeg kan, mærker jo allerede hvad jeg tror er den lille, elsker at være mor, ja det er hårdt men det er dt bedste i verden.

Og når jeg nu lige har oplevet hvor fantastisk det er at få og have et barn, hvordan kan jeg dog så få det fjenet?

Jeg synes, svaret er enkelt: Du kan ikke få det fjernet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.