manden siger nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

MaleneG

Hverken for at skuffe dig, eller på anden måde være hende den kedelige.

Men det er altså meget meget meget normalt at man mærker noget som minder om den puslen som en lille baby giver, når det ikke er længere tid siden du har født.

Jeg havde faktisk omkring 6 mdr, efter jeg havde født min datter, en lang periode hvor min mave "hoppede" og dansede, og var ligesom dig sikker på at jeg måtte være mindst 6 måneder henne, men ak og ve, det var livmoderen som stadig ikke havde trukket sig helt sammen, og med en blanding af tarm aktivitet, ja så giver det baby spark.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

GønskE

Kom med update

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

komodo skriver:

synes du skal få lavet en test og tage den derfra

ja skal jeg også, jeg "tør" bare næsten ikke for når jeg har gjort det, så er jeg tvunget til at løse det med manden og han stå virkelig på bagben

Anmeld

6. januar 2012

komodo

Anonym skriver:

ja skal jeg også, jeg "tør" bare næsten ikke for når jeg har gjort det, så er jeg tvunget til at løse det med manden og han stå virkelig på bagben

Det er du alligevel, du bliver hverken mere eller mindre gravid af ikke at få klarhed, og der er jo ingen grund til dårlig stemning mellem jer hvis der slet ikke er noget..

Hvordan med menstruationer, har du haft dem som normalt?

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

MaleneG skriver:

Hverken for at skuffe dig, eller på anden måde være hende den kedelige.

Men det er altså meget meget meget normalt at man mærker noget som minder om den puslen som en lille baby giver, når det ikke er længere tid siden du har født.

Jeg havde faktisk omkring 6 mdr, efter jeg havde født min datter, en lang periode hvor min mave "hoppede" og dansede, og var ligesom dig sikker på at jeg måtte være mindst 6 måneder henne, men ak og ve, det var livmoderen som stadig ikke havde trukket sig helt sammen, og med en blanding af tarm aktivitet, ja så giver det baby spark.  

Muligvis men er også træt sådan virkelig graviditets træt kvalme, sult spændte bryster som lækker og ja oppustet mave som kilder og bobler. føles som da jeg var omkring 12 uger henne sidste år.

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

GønskE skriver:

Kom med update

skal jeg nok, er det ikke noget med man kan få teste som viser hvor langt man er? er de pålidlige?

Anmeld

6. januar 2012

komodo

Anonym skriver:

Muligvis men er også træt sådan virkelig graviditets træt kvalme, sult spændte bryster som lækker og ja oppustet mave som kilder og bobler. føles som da jeg var omkring 12 uger henne sidste år.

men hvis du er gravid og over 12 uger henne, så tager beslutningen jo sig selv, og så kan din mand jo ikke så godt komme dig efter noget, tror du at du ubevidst ikke har testet fordi du måske ønsker dig en baby mere??

Og så synes jeg ikke vi skal helt glemme at man jo er to om at lave et barn, så håber da at selv hvis det skulle være at du var gravid og vil have barnet så støtter han dig i det

Anmeld

6. januar 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

skal jeg nok, er det ikke noget med man kan få teste som viser hvor langt man er? er de pålidlige?

Du kan få en clear blue som viser hvornår ægget er blevet befrugtet.. Men jeg ville bare købe en ganske alm test!

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Det er du alligevel, du bliver hverken mere eller mindre gravid af ikke at få klarhed, og der er jo ingen grund til dårlig stemning mellem jer hvis der slet ikke er noget..

Hvordan med menstruationer, har du haft dem som normalt?

endnu en grund til min tvivl, er på p-stav, da jeg fik den lagt fortalte jeg at jeg følte mig nygravid, 2,5 mdr siden og de tog en test på mig som var negativ og de sagde at det var jeg bestemt ikke så. har ikke tænkt mere over det før nu hvor min mand selv nævnte at han troede jeg var gravid, hvilket han også gjorde sidst. Havde ellers gået og slået det hen da jeg tænkte at jeg bare havde kuller. har ikke haft ens i 3 mdr.

Men inden for de sidste 14 dage er min mave begyndt at bule lidt, den bullede i uge 12 ved sidste graviditet. ja det er så mange tegn. det er helt disjavu agtigt.

Anmeld

6. januar 2012

komodo

Anonym skriver:

endnu en grund til min tvivl, er på p-stav, da jeg fik den lagt fortalte jeg at jeg følte mig nygravid, 2,5 mdr siden og de tog en test på mig som var negativ og de sagde at det var jeg bestemt ikke så. har ikke tænkt mere over det før nu hvor min mand selv nævnte at han troede jeg var gravid, hvilket han også gjorde sidst. Havde ellers gået og slået det hen da jeg tænkte at jeg bare havde kuller. har ikke haft ens i 3 mdr.

Men inden for de sidste 14 dage er min mave begyndt at bule lidt, den bullede i uge 12 ved sidste graviditet. ja det er så mange tegn. det er helt disjavu agtigt.

der er ikke andet at gøre en at teste og se, vil gerne opdateres, det er da lidt interessant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.