var jeres intuition rigtig mht køn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

hautecouture

Jeg har stemt blankt, fordi jeg overhovedet ikke havde nogen fornemmelse  Den ene uge troede jeg det blev en dreng og den næste en pige

Min kæreste var sikker på, eller også håbede han bare på, at det var en dreng og jeg håbede faktisk også lidt på en dreng - men scanningen i uge 19 viste en lille, smuk pige  (min mor og søs fik ret - sagde fra de fik det at vide, at det ville blive en pige - så lytter til dem næste gang, hihi)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

hautecouture

LevisMor skriver:

Ja jeg syntes det lignede en dreng på scanningbilledet til NF og det blev det også  har også gættet rigtig på mange andres bare ved at se scanningsbillede fra nf

Næste gang jeg er gravid, så får du da lige lov at se det første scanningsbillede så

Anmeld

5. januar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg vidste det bare.. og havde ret...

Anmeld

5. januar 2012

Levi&LilysMor

hautecouture skriver:

Næste gang jeg er gravid, så får du da lige lov at se det første scanningsbillede så

Det er bare i orden

Anmeld

5. januar 2012

LilleLene

LevisMor skriver:

Ja jeg syntes det lignede en dreng på scanningbilledet til NF og det blev det også  har også gættet rigtig på mange andres bare ved at se scanningsbillede fra nf

Hvad bliver min Blyp så

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. januar 2012

Levi&LilysMor

LilleLene skriver:

Hvad bliver min Blyp så

Du har ikk et som er mere tydeligt ?

Anmeld

5. januar 2012

hautecouture

LilleLene skriver:

Hvad bliver min Blyp så

Det er fuldstændig som at se mit det første billede og vi kaldte også vores for Blyp - så jeg skyder sgu på en pige

Anmeld

5. januar 2012

LilleLene

LevisMor skriver:

Du har ikk et som er mere tydeligt ?

nix, den var ikke så nem at tage billeder af, fordi den lå og hoppede

Anmeld

5. januar 2012

LilleLene

hautecouture skriver:

Det er fuldstændig som at se mit det første billede og vi kaldte også vores for Blyp - så jeg skyder sgu på en pige

ej hvor sjovt

alle tror bare det bliver en pige, ud over mig og kæresten
Jeg tror bare inderligt på det bliver en dreng

Anmeld

5. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Med ham i maven var jeg slet ikke i tvivl om, at han er en dreng (bliver jo spændende at se om scanningen var forkert ). Med min datter vidste jeg det ikke og svævede mellem at tro først der ene så det andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.