var jeres intuition rigtig mht køn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Corn

tre gange fejl bud... Var især sikker første og anden gang.

Det var ikke fordi jeg ønskede et bestemt køn, men bare en fornemmelse, som jo altså var HELT forkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Var 100 på at vi sku ha en dreng. Drømte om så baby drenge, som lignede min kærste osv. Først til 3 d scaning i uge 28 ku vi se vi ku ha en pige. Denne gang tror jeg også vi ska ha en dreng, men det er fordi jeg har det helt anderledes end første gang. Så må vi se hva scaning i uge 19 sige... Men har faktisk altid været ligeglad med om det blev det ene eller det andet køn. Vh stine

Anmeld

5. januar 2012

-Sigrid-

Jeg drømte at det var en pige og har kaldt baby for hun siden uge 8 eller noget i den stil - begge scanninger har givet mig ret, så nu må vi se hvad der kommer ud lige om lidt Mon ikke det er en lille pige

Men hele familien (som ikke kender til at vi kender til kønnet) tror det er en dreng 

Anmeld

5. januar 2012

Pige2009

LilleLene skriver:

Der er jo nogle der siger at 90% af mødrene gætter faktisk rigtigt

Jeg fik en pige men troede helt bestemt, det blev en dreng ;-)

Anmeld

5. januar 2012

lycly

Min kæreste var stensikker på, at det blev en pige. Jeg havde som sådan ikke rigtig nogen fornemmelse, men jeg ønskede mig en pige. Og det blev en pige  

Anmeld

5. januar 2012

Chalala85

Første gang vidste jeg det blev en dreng og det gjorde det også. Denne gang var jeg virkelig overbevidst om det blev en pige fordi det hele var så anderledes, men får sørme en dejlig dreng mere

Anmeld

5. januar 2012

Maja88

jeg drømte om piger, men de hed Mads.. så troede før den 1. scanning jeg fik i uge 9 der var tvillinger. Men da der kun var 1 var jeg overbevist om det var en pige...

og alle mente det var en pige på grund af mavens form....

og sørme om det ikke var en pige da hun kom ud..

Anmeld

5. januar 2012

mulle84

jeg har haft ret begge gange

Anmeld

5. januar 2012

B&J

jeg viste slet ikke hvad det blev jeg havde ingen ide overhovede men min kæreste sagde fra dag 1 af han kunne mærke det ville blive en dreng hvor alle omkring mig sagde det blev en pige...

men nej det var en dreng

Anmeld

5. januar 2012

JH12

Vi var overbevidste om vi ventede en lille dreng, hvilket alle omkring os også troede..
Men scanning viste der gemte sig en lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.