var jeres intuition rigtig mht køn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Var jeres intuition rigtigt mht hvilket køn ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.612 visninger
54 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

LilleLene

Der er jo nogle der siger at 90% af mødrene gætter faktisk rigtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hey

Vi, og det meste af famlien, var sikre på at det blev en dreng, men nu har vi en lille Karla  Vi vidste ikke hvad vi fik, så vi var meget overraskede til fødslen.

//Mette

Anmeld

5. januar 2012

LilleLene

MKBP skriver:

Hey

Vi, og det meste af famlien, var sikre på at det blev en dreng, men nu har vi en lille Karla  Vi vidste ikke hvad vi fik, så vi var meget overraskede til fødslen.

//Mette

Ja det var vidst lidt ved siden af

Anmeld

5. januar 2012

MinNoah

Min kæreste var 100 procent overbevist om vi fik en dreng... Jeg var 90 procent sikker på en dreng - og vi fik en skøn dreng, Noah

Anmeld

5. januar 2012

Christina :-)

ja jeg fant ud af sent jeg var gravid og kom til akut scanning for og finde ud af hvor langt jeg  var var 12 uger henne ca og da jeg så et billede af ham sage jeg med det samme det en dreng og det  bliv det

Anmeld

5. januar 2012

Silas&Mille

Ved Silas havde jeg ikke nogen som helst fornemmelse af kønnet. Kæresten derimod var 100% sikker på vi skulle ahve en dreng, og det fik vi 

Denne gang havde jeg en lille fornemmelse af at det ville blive en pige, hvorfor ved jeg ikke. Kæresten mente bestemt at han havde leveret en dreng mere. Men MD scanningen viste en sund og rask pige

Så nu venter vi bare på at de sidsste 4 uger går, så vi kan se vores lille pige 

Anmeld

5. januar 2012

Maja_4000

Jeg havde på fornemmelsen , at det blev en pige - Min kæreste troede (håbede ) at det blev en dreng .. Men vi fik en Caroline , så mor fik ret Hehe

Anmeld

5. januar 2012

Ploffer

Jeg har vidst det med alle mine 3 unger 

Jeg har haft en stærk fornemmelse for kønnet fra omkring 8. uge og har så drømt kønnet omkring 14. uge.... med alle 3 

Og jeg har haft ret hver gang 

Anmeld

5. januar 2012

Jelles

Føre det blev en pige og og sjove test sagde pige men det blev nu altså en dreng :-)

Anmeld

5. januar 2012

SussieThyssen

LilleLene skriver:

Der er jo nogle der siger at 90% af mødrene gætter faktisk rigtigt

Ikke her

Med de to første var jeg sikker på de blev drenge, og med den sidste var jeg sikker på at jeg slet ikke kunne få en dreng, og så var han det sørme...LOL

Til gengæld så rammer min mor og min søn altid rigtigt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.