var jeres intuition rigtig mht køn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

morethanperfect

LilleLene skriver:

Der er jo nogle der siger at 90% af mødrene gætter faktisk rigtigt

Jeg var 100 % sikker på vi fik en pige , men nej nej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Leneur

Nok nærmere min søster der havde en fornemmelse da hun drømte jeg skulle have en pige endnu inden jeg vidste jeg var gravid på det tidspunkt men efter testen viste positiv var det selvfølgelig en pige og scanningen viste også en pige med gode lamselår og den obligatoriske Rasmussen næse... Så her havde søsteren ramt plet endnu inden nogen vidste noget.

Anmeld

5. januar 2012

LilleLene

-Sigrid- skriver:

Jeg drømte at det var en pige og har kaldt baby for hun siden uge 8 eller noget i den stil - begge scanninger har givet mig ret, så nu må vi se hvad der kommer ud lige om lidt Mon ikke det er en lille pige

Men hele familien (som ikke kender til at vi kender til kønnet) tror det er en dreng 

EJ er det ikke svært at holde hemmeligt

Anmeld

5. januar 2012

LilleLene

Tak for alle jeres svar

Men indtil videre har mors intuition vundet

Anmeld

5. januar 2012

Levi&LilysMor

LilleLene skriver:

Der er jo nogle der siger at 90% af mødrene gætter faktisk rigtigt

Ja jeg syntes det lignede en dreng på scanningbilledet til NF og det blev det også  har også gættet rigtig på mange andres bare ved at se scanningsbillede fra nf

Anmeld

5. januar 2012

-Sigrid-

LilleLene skriver:

EJ er det ikke svært at holde hemmeligt

Næ, egentlig ikke har hele vejen igennem kaldt baby for hun, så de opdagede ikke forskellen

Anmeld

5. januar 2012

LilleLene

-Sigrid- skriver:

Næ, egentlig ikke har hele vejen igennem kaldt baby for hun, så de opdagede ikke forskellen

hehe okay

Anmeld

5. januar 2012

Mira0911

Første gang var jeg overbevist om at det var en dreng, senere skiftede jeg over til at det var en pige, og der havde jeg ret... 

da jeg testede positivt 2. gang sagde jeg at det blev en pige og det var det også... 

Begge gange var farmand 100% sikker på at det var drenge... 

Anmeld

5. januar 2012

Røverdatter

Jeg havde en drøm om en blåøjet dreng som smilte til mig fra et scanningsbillede, og dagen efter den nat tog jeg en graviditetstest som viste positiv, så siden jeg vidste at jeg var gravid havde jeg på fornemmelsen at det var en dreng, og det var det også

ps. Vi vidste ikke kønnet før han kom ud til os

Anmeld

5. januar 2012

Mother-love

Jeg ønskede mig en dreng men var sikker på det var en pige. Og min far troede og på en pige og resten af familien incl far troede det var en dreng. Men jeg fik ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.