Fredag d. 13. januar.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2012

piadas

JonTri skriver:

Arhmen, min dpmor og jeg sku lave noget den 13.:-(. Så mm hun får gæstebarn, har jeg en aftale. Sjovt nok noget shopping i Viborg. Kan da slå vejen forbi hvis hun må komme med og der er plads:-). Hun har jo en unge fra marts 11. 

Ku ellers være hyggeligt at se nogle af Jer

Kom endelig forbi, hvis altså det passer med de andre planer, I måtte have? Skal jeg bestille bord til jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

piadas

Diana... skriver:

Ihh øv jeg ville også med. Men jeg skal holde Nadia fødselsdag den weekend så jeg har nok at se til den dag og så håber jeg meget at jeg er i "arbejde" der også. 

Ja, det kunne jo næsten ikke undgåes, at vi ville ramle ind i nogle fødselsdage her i januar!

Men øv alligevel - vi må bare arrangere et møde igen snart!

Anmeld

8. januar 2012

CA

Ih hvor jeg altså glæder mig! Mest til burger, men også til at se Jer

Jeg har bestemt mig for, at Johannes ikke kommer med. Han skal alligevel puttes 11.30, så det blir så lidt i når at se ham. Vi skal også først til at køre ind, at hun skal putte ham nu her i den her uge, så det er måske meget godt at holde fast i det hele ugen.

Jeg skal nok stadig tage handyseat med. 

Bestiller du eller jeg bord Pia? 

Rikke - I skal da bare komme forbi! 

Anmeld

8. januar 2012

Elvers

Så bliver jeg hende, der meget irriterende slæber IKEA's højstol med

Anmeld

8. januar 2012

CA

Elvers skriver:

Så bliver jeg hende, der meget irriterende slæber IKEA's højstol med

Det er da ikke irriterende! Vi skal bare huske, at bestille bord til børnene også, så der er plads til dem. 

Anmeld

8. januar 2012

piadas

Carina87 skriver:

Ih hvor jeg altså glæder mig! Mest til burger, men også til at se Jer

Jeg har bestemt mig for, at Johannes ikke kommer med. Han skal alligevel puttes 11.30, så det blir så lidt i når at se ham. Vi skal også først til at køre ind, at hun skal putte ham nu her i den her uge, så det er måske meget godt at holde fast i det hele ugen.

Jeg skal nok stadig tage handyseat med. 

Bestiller du eller jeg bord Pia? 

Rikke - I skal da bare komme forbi! 

Hvis du gider, må du meget gerne bestille bord! Jeg har rigeligt at se til her i flytterodet, så jeg glæder mig bare til et afbræk sammen med jer på fredag!

Øv, at du ikke tager Johannes med, men jeg kan sagtens forstå, at du ikke gør det, når han er ved at blive kørt ind. Så må vi jo bare lege med ham en anden gang!

Er vi så 4+3 børn?

Anmeld

9. januar 2012

CA

piadas skriver:

Hvis du gider, må du meget gerne bestille bord! Jeg har rigeligt at se til her i flytterodet, så jeg glæder mig bare til et afbræk sammen med jer på fredag!

Øv, at du ikke tager Johannes med, men jeg kan sagtens forstå, at du ikke gør det, når han er ved at blive kørt ind. Så må vi jo bare lege med ham en anden gang!

Er vi så 4+3 børn?

Jeg bestiller så. Tænkte nok, at du havde ret travlt.

Kommer dig og din Sp med 2 børn Rikke? 

Anmeld

9. januar 2012

Mettemus

Jeg glæder mig til at se jer tøsepiger! Øv med Johannes, ham ville vi ellers også gerne have leget lidt med. Men kan nu sagtens forstå dig Carina. Laurits er også kun med fordi han alligevel skulle have fri fra DP den dag.

Jeg har ikke overblik over stole - har vi nok eller skal vi tage en IKEA stol med?

Hvad gør jeg forresten mht Laurits' lur? Jeg kan ikke huske om der er plads til at barnevognen kan stå ude foran? Hjælp Carina!!!

Anmeld

9. januar 2012

piadas

Mettemus skriver:

Jeg glæder mig til at se jer tøsepiger! Øv med Johannes, ham ville vi ellers også gerne have leget lidt med. Men kan nu sagtens forstå dig Carina. Laurits er også kun med fordi han alligevel skulle have fri fra DP den dag.

Jeg har ikke overblik over stole - har vi nok eller skal vi tage en IKEA stol med?

Hvad gør jeg forresten mht Laurits' lur? Jeg kan ikke huske om der er plads til at barnevognen kan stå ude foran? Hjælp Carina!!!

Jeg har også tænkt på det med luren, men jeg mener altså, at der godt kan stå et par barnevogne udenfor???

Hjæælp, Carina!!

Anmeld

9. januar 2012

CA

Om der er brug for flere stole end den jeg tar med, kommer an på om Rikke og DP kommer?

Barnevognene kan stå udenfor. Altså ud til den store parkeringsplads, men cafeen er jo sådan "forhøjet" og trukket tilbage fra selve parkeringspladsen. Barnevognene kommer til at stå så vi kan se dem gennem vinduerne.

Glæder mig meget! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.