Fredag d. 13. januar.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

CA

Juhuu! Ih hvor skal det altså nok blive hyggeligt. Selvom jeg godt ved at du er træt af det Anne! Men tandlæger er da også vildt hyggelige? Måske han gir en burger? 

Jeg har lige forsøgt at undersøge det lidt Pia, og jeg tror altså at jeg med næsten 100% sikkerhed kan sige, at der ingen barselscafeer er i Viborg. Jeg tror, at hvis vi bare reserverer bord med go plads og selv tar ekstra højstole/handyseat med(de har 2), så er baghuset helt fint. Maden er i hvert fald lækker!

Jeg er meget spændt på, hvordan det lige går med indkøring i DP til den tid. Men vil da holde ham hjemme den dag, hvis det muligt. Kl. 11 er fint uanset om han kommer eller ej!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

Juhuu! Ih hvor skal det altså nok blive hyggeligt. Selvom jeg godt ved at du er træt af det Anne! Men tandlæger er da også vildt hyggelige? Måske han gir en burger? 

Jeg har lige forsøgt at undersøge det lidt Pia, og jeg tror altså at jeg med næsten 100% sikkerhed kan sige, at der ingen barselscafeer er i Viborg. Jeg tror, at hvis vi bare reserverer bord med go plads og selv tar ekstra højstole/handyseat med(de har 2), så er baghuset helt fint. Maden er i hvert fald lækker!

Jeg er meget spændt på, hvordan det lige går med indkøring i DP til den tid. Men vil da holde ham hjemme den dag, hvis det muligt. Kl. 11 er fint uanset om han kommer eller ej!

Møhø.. min tandlæge ER faktisk hyggelig - en meget storbarmet quinde, som nynner Kim Larsen sange og "klapper" en på kinden/skulderen med barmen... 

Sååå det vil jeg da bare 1000 gange hellere end på café med Jer... Jeg tror jeg hiver Jørn med på café.. det er nemlig ikke her i byen, og min fod er forstuvet, så jeg kan ikke køre selv og burde med rutebil. Men han har ferie hele næste uge... 

God plan - så er jeg kun lidt misundelig på Jer nu!! 

Anmeld

4. januar 2012

CA

AnneBJ skriver:

Møhø.. min tandlæge ER faktisk hyggelig - en meget storbarmet quinde, som nynner Kim Larsen sange og "klapper" en på kinden/skulderen med barmen... 

Sååå det vil jeg da bare 1000 gange hellere end på café med Jer... Jeg tror jeg hiver Jørn med på café.. det er nemlig ikke her i byen, og min fod er forstuvet, så jeg kan ikke køre selv og burde med rutebil. Men han har ferie hele næste uge... 

God plan - så er jeg kun lidt misundelig på Jer nu!! 

Uh hun lyder da helt fantastisk! He he

God plan at hive Jørn med! Hvorfor er din fod forstuvet? Har jeg misset noget? Sikkert en hel masse, for jeg har godt nok ikke været godt med her i julen!

Anmeld

4. januar 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

Uh hun lyder da helt fantastisk! He he

God plan at hive Jørn med! Hvorfor er din fod forstuvet? Har jeg misset noget? Sikkert en hel masse, for jeg har godt nok ikke været godt med her i julen!

Hvis jeg bare vidste det.... Altså hvorfor den er forstuvet..

Jeg var ved at falde med Felix på armen for ca. 1½ uge siden. Så jeg lavede et eller andet "stunt" for at undgå at smadre ham ind i en dørkarm. Det resulterede i en forstrukket muskel i låret og et vrid i foden. Foden gjorde kun ondt ganske kort tid, låret et par dage, og så var det det; og vigtigst af alt - Felix kom ikke til skade, men grinede i stedet som om: "hey, skægt! Lad os prøve igen?!"

I lørdags kunne jeg så pludselig ikke støtte på den fod uden smerter. Jeg har ikke lavet noget, eller gået mere/længere end jeg plejer, så jeg regnede med det bare gik over. Men da min mor så kom forbi i går, spurgte jeg lige hende, fordi foden bare stadig gjorde virkelig ondt og var hævet. Hun ordinerede smertestillende og konstaterede at det nok var en forstuvning. Jeg har endnu ikke oplevet at hun ikke har ret, så jeg spiser de piller hun har anbefalet og holder den i ro, har is på osv. Og det hjælper!!

- og nej, du har ikke misset noget, for jeg har ikke nævnt det, jeg troede jo den "bare" var lidt overanstrengt måske, efter at have stået i køkkenet længe ifbm. nytårsforberedelser... 

Anmeld

4. januar 2012

MorEllen

Det kunne da være sjovt og hyggelig at se nogle af ansigterne bag profilerne her inde Viborg er ikke så langt vek, men jeg starter lige om lidt at arbejde igen Faktisk er der kun 4,5 dag igen af min elskede barsel...

Hyg Jer med baby (i den grad de kan kaldes baby mere), burgers og barsel!!

Anmeld

4. januar 2012

Elvers

Svedigt, svedigt, svedigt!!! Så så man jo lige københavnersnuden, der lige var flyttet til Viborg! Otto og jeg vil gerne komme, og skal nok prøve at tage højstol med til ham vil glæde mig til at se jer, der kommer!

Anmeld

4. januar 2012

Mettemus

Hvem der bare havde Pias heppekor!

Anmeld

4. januar 2012

bøgelund

jeg vil ooos med..  men der er godt nok langt til Viborg..  

Anmeld

4. januar 2012

AnneBJ

bøgelund skriver:

jeg vil ooos med..  men der er godt nok langt til Viborg..  

Vi må invitere dem fra "norden" herned af en dags tid! Hvor på Fyn bor du?

Anmeld

4. januar 2012

bøgelund

Vi må invitere dem fra "norden" herned af en dags tid! Hvor på Fyn bor du?

jeg er heeeelt fra Kerteminde.. men køre gerne over broen for at mødes.. syns bare lige Viborg er en tand for langt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.