Fredag d. 13. januar.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

piadas

Mettemus skriver:

Hvem der bare havde Pias heppekor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

AnneBJ

bøgelund skriver:

jeg er heeeelt fra Kerteminde.. men køre gerne over broen for at mødes.. syns bare lige Viborg er en tand for langt. 

Årh, Kerteminde er bare verdens hyggeligste by!! Jeg har boet i Odense et par år for nogle år tilbage.

Jeg synes også Viborg er for langt væk, det tager mig 2,5 time i bil, hver vej og ca. 3 timer med offentligt...

Anmeld

4. januar 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Anmeld

4. januar 2012

piadas

Feeedt, altså - så indtil videre er vi

piadas

Carina87

mettemus

Elvers

Har jeg glemt nogen?

Jeg har ikke noget handysit, så jeg skal slæbe IKEA-stolen med hvis det er.... Har nogen af jer handysit?

Anmeld

4. januar 2012

bøgelund

AnneBJ skriver:

Årh, Kerteminde er bare verdens hyggeligste by!! Jeg har boet i Odense et par år for nogle år tilbage.

Jeg synes også Viborg er for langt væk, det tager mig 2,5 time i bil, hver vej og ca. 3 timer med offentligt...

nå så kender du området. vi bor faktisk i Munkebo, men det er der ingen der kender. så alle kan bedre forholde sig til Kerteminde..  

men ja, her er skøønt.. 

Anmeld

4. januar 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Så laver vi bare et Århus- møde...engang...snart!

Det bliver nok besværligt med alle de arbejdende/jobsøgende mødre, men vi kan da give det et forsøg?

Anmeld

4. januar 2012

bøgelund

piadas skriver:

Så laver vi bare et Århus- møde...engang...snart!

Det bliver nok besværligt med alle de arbejdende/jobsøgende mødre, men vi kan da give det et forsøg?

Århus ville jeg gerne køre til.. og så tage Anne med på vejen.. 

det er kun 1 ½ time i bil ca..  

Anmeld

4. januar 2012

piadas

bøgelund skriver:

Århus ville jeg gerne køre til.. og så tage Anne med på vejen.. 

det er kun 1 ½ time i bil ca..  

Super! Så må vi have fundet ud af noget.

Det har vi jo gjort et par gange før - en skam du ikke var med der.

Anmeld

4. januar 2012

Sofia

Ih det lyder hyggeligt, jeg ligger fog i eksamenshelvede så jeg kan desværre ikke. Men jeg drømmer om et job ved regionshuset i Viborg, med noget sundhedsret, og så flytter vi til Viborg og joiner jer

Anmeld

4. januar 2012

piadas

Sofia skriver:

Ih det lyder hyggeligt, jeg ligger fog i eksamenshelvede så jeg kan desværre ikke. Men jeg drømmer om et job ved regionshuset i Viborg, med noget sundhedsret, og så flytter vi til Viborg og joiner jer

Øv, men det kan jeg godt forstå, men eksamener og oplæsninger hængende over hovedet!

Vi satser på et job til dig i Viborg, så du kan være med der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.