Fredag d. 13. januar.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.632 visninger
57 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

piadas

....bliver dagen, hvor jeg skal betale min gæld af til Carina. Det er med sorg i sindet, at jeg må konstatere, at jeg har tabt vores væddemål! Så hvilken anden dag at mødes på end fredag d. 13.?

Tidspunktet er endnu ikke helt fastlagt, for jeg ved ikke, hvordan det passer med Johs Mos og DP, Carina? Men det bliver vel ved 11-tiden +/-...

Vi mødes på Cafe Baghuset i Viborg, så vi vil gerne lige vide, om nogle af jer, vil gøre os selskab, for så vil vi reservere bord til os.

Hov, det er selvfølgelig helst med bebs, men det er valgfrit, om man vil komme uden!

Indtil videre kommer:

piadas

Carina87

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

AnneBJ

For fanden altså!!! Med mindre nogen flytter Viborg inden fredag d. 13. så kommer jeg ikke.... - I øvrigt skal jeg vist til tandlæge den dag, så skulle nogen have haft intentioner om at flytte Viborg for min skyld, så behøver de nu ikke ulejlige sig... 

Anmeld

3. januar 2012

piadas

AnneBJ skriver:

For fanden altså!!! Med mindre nogen flytter Viborg inden fredag d. 13. så kommer jeg ikke.... - I øvrigt skal jeg vist til tandlæge den dag, så skulle nogen have haft intentioner om at flytte Viborg for min skyld, så behøver de nu ikke ulejlige sig... 

Uha, altså jeg tænkte også på dig, og vidste du ville blive træt af det, men jeg har jo sagt det - FLYT til Viborg!!! Eller endnu bedre - FLYT til Farsø!!

Anmeld

4. januar 2012

Karina84

Oh det er dælme fristende! Selvom jeg er ret anonym herinde, så følger jeg jo med i hvad i skriver af updates osv  

Hmm men pengene er vist ikke til det store her i januar  Så må hellere springe over, men super initiativ (om det så er et tabt vædemål eller ej &nbsp 

Anmeld

4. januar 2012

Mettemus

Vi kommer gerne! Laurits skal nemlig til ørelæge den dag kl 9.45 og skal ikke i DP. Jeg ved ikke lige om vi kan nå det til kl 11, men vi skal prøve

Anmeld

4. januar 2012

Mettemus

piadas skriver:

Uha, altså jeg tænkte også på dig, og vidste du ville blive træt af det, men jeg har jo sagt det - FLYT til Viborg!!! Eller endnu bedre - FLYT til Farsø!!

Eller Skyyyyuw! (Skive...)

Anmeld

4. januar 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Pokkers, så dropper jeg de planer...

Anmeld

4. januar 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Pokkers, så dropper jeg de planer...

Så har du en masse tid til andre spændende ting....! 

Anmeld

4. januar 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Det er så laaaangt væk......!

Anmeld

4. januar 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Eller Skyyyyuw! (Skive...)

Det er så laaaangt væk......!

(jeg har faktisk haft min "daglige" gang i Skive, i 6 uger af en sommerferie engang. Min daværende kæreste var lastbilchauffør, og speditionsfirmaet lå i Skive... jo jo...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.