Hvor hurtigt vokser ens bryster når man bliver gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

NJN

Jeg er i uge 19 og mine er allerede en del større..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

uhh ha nej, der må være plads nok til en masse mælk

Haha, mon ikke

Anmeld

4. januar 2012

Tona

Anonym skriver:

Hmm, man kan jo have lov at håbe. Mine Bh'er irritererer mig virkelig i øjeblikket. Mine bryster er også lidt små ømme, og jeg er en uge over tid. Men det er sket så mange gange før uden resultat. Og med kun to gange sex i denne måned, såååå.

Tag en test  

Anmeld

4. januar 2012

Ma-lu

Jeg er 19+4 Idag.. Kan intet se eller mærke om de sku være større, men de er utrolig følsomme, avav , og var det fra start faktisk, men de var meget i forvejen efter jeg her fået dem lavet med silikone.. 

Men de må gerne vente med at vokse til de skal ha' amme BH, det rigeligt svært at finde BH' som sidder hvor de skal.. Bruger H-I nu

Anmeld

4. januar 2012

MortilCilas

Jeg gik fra en lille B, muligvis A skål, til en stor C, fra uge 8 til uge 13 Og folk kommenterede det. Jeg gik fra en lille D til en ja størrelse ved jeg ikke lige, men en sports BH noget hed DD og den var alt for lille. Det var da mælken løb til

Anmeld

4. januar 2012

Mussen2

Mine voksede hurtigt. Faktisk allerede fra jeg blev gravid og eksploderede da jeg havde født. Ligeså store de blev ligeså flade blev de efter jeg stoppede amning

Nu er jeg gravid igen og de er vokset meget igen og allerede fra starten af graviditeten. 

Anmeld

4. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Mine behøves så bestemt heler ikke at vokse, har en H allerede.

Jeg var i en E, så jeg var også glad for det, men de voksede til gengæld pænt meget efter fødslen

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Tag en test  

Ja det kunne nu være lækkert med en positiv test, men venter nu lige nogle dage og ser. 

Anmeld

4. januar 2012

Den lykkelige

Mine voksede næsten slet ikke.. heller ikke det store da mælken løb til... ØVVVVV!!!!

Anmeld

4. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Få testet søde. Jeg kan ikke sige andet..
Og det ville da lyde lidt mærkeligt hvis dine bryster vokser pludseligt, medmindre du ahr taget på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.