Hvor hurtigt vokser ens bryster når man bliver gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.480 visninger
33 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Anonym trådstarter

Ja som spørgsmåket lyder, hvor hurtigt vokser ens bryster når man bliver gravid ?

Med det samme, eller først når man begynder at producere mælk ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Ja som spørgsmåket lyder, hvor hurtigt vokser ens bryster når man bliver gravid ?

Mine begyndte at vokse omkring uge 15 - 16 mener jeg

Anmeld

3. januar 2012

Kris89

altså jeg mistede 9+3, men der var mine bryster vokset en lille smule... så vil da mene fra start, men mon ikke det er forskelligt fra kvinde til kvinde og graviditet til graviditet som alt andet?

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

altså jeg mistede 9+3, men der var mine bryster vokset en lille smule... så vil da mene fra start, men mon ikke det er forskelligt fra kvinde til kvinde og graviditet til graviditet som alt andet?

Jo mon ikke. Har bare undret mig over, at jeg ikke kan passe mine bh'er ordentligt mere. Men ville kun være ca. 5 uger henne, hvis det var.

Anmeld

3. januar 2012

Kay

mine er vokset en lille smule og er 8+5... men det er ik meget...

Anmeld

3. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Det kan man slet ikke generalisere omkring, da det er helt individuelt. Mine voksede ikke før jeg fødte!

Anmeld

3. januar 2012

Kris89

Anonym skriver:

Jo mon ikke. Har bare undret mig over, at jeg ikke kan passe mine bh'er ordentligt mere. Men ville kun være ca. 5 uger henne, hvis det var.

jeg var allerede blevet pænt tilfreds med mine i uge 9

men har en veninde der gik fra a skål til f skål under graviditet, så må brysterne jo altså begynde at vokse efter ret kort tid.

Anmeld

3. januar 2012

Tona

Anonym skriver:

Allerede inden jeg kunne teste positivt var mine bryster vokset så meget og var så ømme at det var umuligt at klemme dem ned i nogen af de bh-er jeg havde uden at det var virkelig ubehageligt. Så det kan gå stærkt

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

mine er vokset en lille smule og er 8+5... men det er ik meget...

Jeg ved slet ikke om jeg er gravid endnu, er en uge over tid, men det har jeg været så mange gange før, uden der har været noget. Men mine bryster er bare vokset.

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

jeg var allerede blevet pænt tilfreds med mine i uge 9

men har en veninde der gik fra a skål til f skål under graviditet, så må brysterne jo altså begynde at vokse efter ret kort tid.

Det må man sige, jeg bruger allerede en H-skål, så de behøves bestemt ikke at blive større

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.