Hvor hurtigt vokser ens bryster når man bliver gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Allerede inden jeg kunne teste positivt var mine bryster vokset så meget og var så ømme at det var umuligt at klemme dem ned i nogen af de bh-er jeg havde uden at det var virkelig ubehageligt. Så det kan gå stærkt

Hmm, man kan jo have lov at håbe. Mine Bh'er irritererer mig virkelig i øjeblikket. Mine bryster er også lidt små ømme, og jeg er en uge over tid. Men det er sket så mange gange før uden resultat. Og med kun to gange sex i denne måned, såååå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Mine begyndte at vokse omkring uge 15 - 16 mener jeg

Ja jeg ville kun være omkring uge 5, hvis jeg er gravid.

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det kan man slet ikke generalisere omkring, da det er helt individuelt. Mine voksede ikke før jeg fødte!

Mine behøves så bestemt heler ikke at vokse, har en H allerede.

Anmeld

3. januar 2012

LSM

Inden jeg testede positiv begyndte mine brystvorter at blive mere følsomme .
er idag 10+2 og mine bryster er vokset noget, det kan ihvertfald mærkes på mine BH'er.
Derudover er de også blevet mere spændte

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

LSM skriver:

Inden jeg testede positiv begyndte mine brystvorter at blive mere følsomme .
er idag 10+2 og mine bryster er vokset noget, det kan ihvertfald mærkes på mine BH'er.
Derudover er de også blevet mere spændte

Det er mine brystvorter også, og en del ømme. Men det har de bare været før, så tør ikke håbe for meget.

Anmeld

3. januar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Ja som spørgsmåket lyder, hvor hurtigt vokser ens bryster når man bliver gravid ?

Med det samme, eller først når man begynder at producere mælk ?

Mine voksede først da jeg havde født og mælken løb til. Jeg gik fra en b-skål til en d-skål  Jeg kan stadig ikke komme i mine gamle bh'ere, og det er 14 mrd. siden jeg fødte...

Anmeld

3. januar 2012

LSM

Anonym skriver:

Det er mine brystvorter også, og en del ømme. Men det har de bare været før, så tør ikke håbe for meget.

Har du været på p-piller?
Hvis ja hvornår stoppede du så med dem.
Jeg oplevede nemlig også ømme brystvorter i forbindelse med p-pille stop, men så først igen her hvor jeg har testet positivt

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Mine voksede først da jeg havde født og mælken løb til. Jeg gik fra en b-skål til en d-skål  Jeg kan stadig ikke komme i mine gamle bh'ere, og det er 14 mrd. siden jeg fødte...

Mine behøves ikke at vokse

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

LSM skriver:

Har du været på p-piller?
Hvis ja hvornår stoppede du så med dem.
Jeg oplevede nemlig også ømme brystvorter i forbindelse med p-pille stop, men så først igen her hvor jeg har testet positivt

Ja har været på p piller i 10 år, men det er ved at være et år siden jeg har smidt dem, så tror ikke det har noget me det at gøre. Jeg havde ikke ømme brystvorter, da jeg smed dem. Men det har jeg så haft mange gange siden, men uden at der var nogen graviditet, så tager ikke ømme brystvorter som et decideret symptom.

Anmeld

3. januar 2012

Kris89

Anonym skriver:

Det må man sige, jeg bruger allerede en H-skål, så de behøves bestemt ikke at blive større

uhh ha nej, der må være plads nok til en masse mælk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.