Str. 62?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Jeg får mig en lille dreng. 

Har du muligvis noget til salg i det små størrelser til billige penge?  

Jeg kan lave en pakke til dig med alt det jeg selv har brugt frem til nu? så har du til det første halve år.

Det er super dejligt at have liggende, for de kan vokse en størrelse fra uge til uge nogen gange, og hvis det lige er sidst på måneden er det rart ikke at skulle ud og bruge de sidste penge, men bare at kunne finde noget i nummeret større frem.

Vi kan sige 500 plus evt. porto. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Ka+Ma=Be

LunaLykke skriver:

Ja, netop

56 havde jeg også for lidt og havde for meget 62, hun nåede dog at bruge det hele, men meget af det brugte hun kun 1 gang 68 har vi også MASSER af, men det bruger hun også stadig

Hvor stor er Julia? Benjamin var jo ret stor ved fødslen, men jeg fornemmer at han bliver i 68 noget tid endnu. Det er som om han ikke vokser så hurtigt som han gjorde de første par måneder 

Anmeld

2. januar 2012

lycly

Katte87 skriver:

Hvor stor er Julia? Benjamin var jo ret stor ved fødslen, men jeg fornemmer at han bliver i 68 noget tid endnu. Det er som om han ikke vokser så hurtigt som han gjorde de første par måneder 

Hun er 5½ måned, vejede 7,2 kg, og var 67 lang til 5 måneders undersøgelsen. Julia var også stor ved fødslen, vejede næsten 4 kg, men det er præcis på samme måde her, tror også hun kan være i 68 lidt tid endnu, for synes heller ikke hun vokser helt så hurtigt som da hun var helt lille

Anmeld

2. januar 2012

millesofie

hvis du mangler tøj til basse drengen så har jeg en del til salg meget billigt men tror først jeg kan lægge det ind i løbet af denne uge da jeg har pokkers travlt, men der kommer hele tiden nye billeder, prøv at kigge 

https://www.baby.dk/debat/153072pi1/babyudstyr/vogne-toej-legetoej-mm--tilsalg.aspx  

ellers skriv til mig privat, mine unger herhjemme er nu 2 og 6 år så vi har ikke brug for alle de her ting mere 

Anmeld

2. januar 2012

Fenja09

Min datter er lige blevet 4 måneder og hun passer ikke en str 62 endnu, ikke helt i hvert fald. Regner med at hun om 14 dage eller 1 måned kan passe det perfekt. Hun vejede 2850 ved fødslen og var 50 cm lang.

/Fenja

Anmeld

2. januar 2012

Ka+Ma=Be

LunaLykke skriver:

Hun er 5½ måned, vejede 7,2 kg, og var 67 lang til 5 måneders undersøgelsen. Julia var også stor ved fødslen, vejede næsten 4 kg, men det er præcis på samme måde her, tror også hun kan være i 68 lidt tid endnu, for synes heller ikke hun vokser helt så hurtigt som da hun var helt lille

Jeg er spændt på om Benjamin passer sit tøj lige så længe hehe. Det er da en meget fin størrelse. Jeg tror Benjamin er ved at være lige så stor  hehe 

Anmeld

3. januar 2012

EKBJ

sommerbarn<3 skriver:

Jeg kan lave en pakke til dig med alt det jeg selv har brugt frem til nu? så har du til det første halve år.

Det er super dejligt at have liggende, for de kan vokse en størrelse fra uge til uge nogen gange, og hvis det lige er sidst på måneden er det rart ikke at skulle ud og bruge de sidste penge, men bare at kunne finde noget i nummeret større frem.

Vi kan sige 500 plus evt. porto. 

Hvad vil porto blive? :-) 

Anmeld

3. januar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
EKBJ skriver:

Hvad vil porto blive? :-) 

jeg ved det ikke, der er jo en del tøj, men 75 så betaler jeg resten hvis det bliver mere.

Anmeld

3. januar 2012

Miia90

min datter var 7 uger da hun kunne passe noget i 62 alt det i 56 med fødder var helt for småt. hun vejede 3860 og var 54 lang ved fødselen

Anmeld

3. januar 2012

annec

EKBJ skriver:

Hvor gamle var jeres børn da de kunne passe en str. 62? :-) 

Tror omkring halvanden mdr. Måske kun 1 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.