Str. 62?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
EKBJ skriver:

Hvor gamle var jeres børn da de kunne passe en str. 62? :-) 

knap 3 måneder så vidt jeg husker. han vejede 3270 og var 52 ved fødslen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

EKBJ

sommerbarn<3 skriver:

knap 3 måneder så vidt jeg husker. han vejede 3270 og var 52 ved fødslen.

Kan se du fødte i maj? :-) 

Hvad for noget tøj gav du din lille dreng på, jeg er meget i tvivl om hvilket tøj jeg skal købe til de første måneder. 

Anmeld

2. januar 2012

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Kan se du fødte i maj? :-) 

Hvad for noget tøj gav du din lille dreng på, jeg er meget i tvivl om hvilket tøj jeg skal købe til de første måneder. 

Han havde næsten altid bare en body og tynde strømper på.

De sover jo meget og i starten er det dejligt for dem at være pakket ind i en dyne, som en mild overgang fra livmoderen og ud i livet. Men hen af sommer blev det for varm og så brugte jeg et bomuldstæppe i stedet.

Når det var lidt køligt i vejret fik han et par tynde bomuldsbukser på også, eller en heldragt.

Hvornår skal du føde?

Anmeld

2. januar 2012

Ka+Ma=Be

Hvor gamle var jeres børn da de kunne passe en str. 62? :-) 

Jeg tror Benjamin kunne passe det fra han var 1 måned til 2 måneder ca. (måske lidt senere - 6/7 uger) Jeg kan ikke lige huske det, men det var i hvert fald ikke længe Han har været i størrelse 68 ret længe, men voksede lynhurtigt over størrelse 62.

Anmeld

2. januar 2012

lycly

Jeg mener at Julia var omkring 3 måneder. Men synes hun voksede EKSTREM hurtigt ud af str. 62, og det hører jeg flere sige. At 62 bruger de lige i en periode hvor de vokser helt vildt, så jeg vil anbefale at du har noget str. 68 klar, for det kommer lige pludselig, at de er vokset ud af det

Anmeld

2. januar 2012

EKBJ

sommerbarn<3 skriver:

Han havde næsten altid bare en body og tynde strømper på.

De sover jo meget og i starten er det dejligt for dem at være pakket ind i en dyne, som en mild overgang fra livmoderen og ud i livet. Men hen af sommer blev det for varm og så brugte jeg et bomuldstæppe i stedet.

Når det var lidt køligt i vejret fik han et par tynde bomuldsbukser på også, eller en heldragt.

Hvornår skal du føde?

Har termin d. 8 maj  

Anmeld

2. januar 2012

Ka+Ma=Be

LunaLykke skriver:

Jeg mener at Julia var omkring 3 måneder. Men synes hun voksede EKSTREM hurtigt ud af str. 62, og det hører jeg flere sige. At 62 bruger de lige i en periode hvor de vokser helt vildt, så jeg vil anbefale at du har noget str. 68 klar, for det kommer lige pludselig, at de er vokset ud af det

Ja det var præcis den oplevelse jeg også havde! hehe

Anmeld

2. januar 2012

EKBJ

LunaLykke skriver:

Jeg har fået et tilbud om en stor startpakke af str. 62 for 500 kr. og hvis de ikke bruger det særlig længe synes jeg lidt det er spild af penge  

Anmeld

2. januar 2012

sommerbarn<3

EKBJ skriver:

Har termin d. 8 maj  

Dejligt Det er super skønt at blive moar

Anmeld

2. januar 2012

PsychedeliC

Min søn vejede 4055g da han blev født. Han startede med at bruge 56 men kun i 3-4 uger og så begyndte han på 62 indtil han var 4½ måned ca så kom han op i 68 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.