Vogne Tøj Legetøj mm. tilsalg nye billeder på side 4+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.577 visninger
68 svar
0 synes godt om
31. december 2011

millesofie

Jeg har en del vogne til salg til rigtige gode priser :

Alm men høj paraplyklapvogn i rød/sort Tvillinge paraplyklapvogn, høj, mørkeblå, kurv og lille hul ved kaleche , pæn men gammel ...

Paraplyklapvogn med kaleche og ryg der kan ligges helt ned, sort og flot stand med kurv

Stor flot mørkeblå emmaljunga klapvogn, kurv rengslag myggenet overlærred sele etc.. ikke brugt meget og i virkelig flot stand

Scanida barnevogn, ældre model, med overlærred, kurv, lidt falmet og medtaget af at stå ude til middagsluren men virker fint, mangler dog to af de store hjul da den lige nu har 4 små på. men den kan sagens køre

Odderbarnevogn (sølvpil) retro vogn fra 1960'erne med hjul under kassen. med overlærred, alt i nappa blå og vandtæt, skal have en gang maling og lak uden på men fejler intet inden i, med kurv neden under og posekrog på styret.

9-19kg autostol har ikke været i uheld men stoffet er ikke pænt (der kan købes et "skånebetræk i babysam til 200kr)

Lille lift i PINK CareNa passer til rigtig mange af de nye samlle vogne, kan slåes sammen og er med madras som kan koges

udtræksseng fra ikea i lyst træ flot stand og i alm mål (80x100 til 80x180) den er uden lammeller og madras (vi har haft en madras med bund)

babys første lego (ikke duplo men større) en hel stor bærepose (billed kan tages)

mega blok en stor bærepose med alt fra både, dyr og klodser i alle str

dukkehus(dyehus) til "baby" dyr fischerprice mm med en stor pose dyr til

kids car den elskede plastisk bil som børnene kan lege i, denne her er bare indkøbsvognen så mor kan samle havelegetøjet i eller vasketøj

alt sælges billigt sms 27971044 for et billed eller kom med et bud her

jeg skal tage billed af det i ønsker

arrh tror nogle af dem kom ind to gange 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

frkrbj

millesofie skriver:

Alm men høj paraplyklapvogn i rød/sort Tvillinge paraplyklapvogn, høj, mørkeblå, kurv og lille hul ved kaleche , pæn men gammel ...

Paraplyklapvogn med kaleche og ryg der kan ligges helt ned, sort og flot stand med kurv

Stor flot mørkeblå emmaljunga klapvogn, kurv rengslag myggenet overlærred sele etc.. ikke brugt meget og i virkelig flot stand

Scanida barnevogn, ældre model, med overlærred, kurv, lidt falmet og medtaget af at stå ude til middagsluren men virker fint, mangler dog to af de store hjul da den lige nu har 4 små på. men den kan sagens køre

Odderbarnevogn (sølvpil) retro vogn fra 1960'erne med hjul under kassen. med overlærred, alt i nappa blå og vandtæt, skal have en gang maling og lak uden på men fejler intet inden i, med kurv neden under og posekrog på styret.

9-19kg autostol har ikke været i uheld men stoffet er ikke pænt (der kan købes et "skånebetræk i babysam til 200kr)

Lille lift i PINK CareNa passer til rigtig mange af de nye samlle vogne, kan slåes sammen og er med madras som kan koges

udtræksseng fra ikea i lyst træ flot stand og i alm mål (80x100 til 80x180) den er uden lammeller og madras (vi har haft en madras med bund)

babys første lego (ikke duplo men større) en hel stor bærepose (billed kan tages)

kids car den elskede plastisk bil som børnene kan lege i, denne her er bare indkøbsvognen så mor kan samle havelegetøjet i eller vasketøj

Kan du tage billede af paraplyklapvognen? Og hvad er dinmindstepris's ? 

Anmeld

1. januar 2012

millesofie

frkrbj skriver:

Kan du tage billede af paraplyklapvognen? Og hvad er dinmindstepris's ? 

den rød/sort vogn er opbevaret skildt ad men jeg tager billeder af alle vognene i løbet af ugen og så samler jeg selfølgelig også den og tager et billed

mindstepris ved jeg ikke noget om bare kom med et bud

det er en alm men høj paraplyvogn med lynlås i ryggen så den kan lynes ned i hvilestilling

den er i flot stand og har ikke været brugt meget

virker perfekt

Anmeld

1. januar 2012

frkrbj

millesofie skriver:

den rød/sort vogn er opbevaret skildt ad men jeg tager billeder af alle vognene i løbet af ugen og så samler jeg selfølgelig også den og tager et billed

mindstepris ved jeg ikke noget om bare kom med et bud

det er en alm men høj paraplyvogn med lynlås i ryggen så den kan lynes ned i hvilestilling

den er i flot stand og har ikke været brugt meget

virker perfekt

er det en eller to du har til salg? er mest interesseret i en enkeltvogn nemlig

Anmeld

1. januar 2012

millesofie

frkrbj skriver:

er det en eller to du har til salg? er mest interesseret i en enkeltvogn nemlig

den er til et barn

men har også en 2barns

jeg har mange, bare sig hvad du har brug for

Anmeld

1. januar 2012

Albsil

HVad tænker du af pris for tvillingeklapvognen?

Anmeld

1. januar 2012

musse1

millesofie skriver:

udtræksengen, er den gammel ? hvad skal du ha for den ?

Anmeld

1. januar 2012

millesofie

Albsil skriver:

HVad tænker du af pris for tvillingeklapvognen?

det er en "bus" men begge sæder kan lægges ned

men måske er det mere en søskende vogn

pris aner det ikke kom med et bud

Anmeld

1. januar 2012

Albsil

millesofie skriver:

det er en "bus" men begge sæder kan lægges ned

men måske er det mere en søskende vogn

pris aner det ikke kom med et bud

Tror jeg jeg skal se et billede før jeg tør byde:-)

Anmeld

1. januar 2012

Chiip91

Kan du sende billeder af de barnevogne du har ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.