Str. 62?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
EKBJ skriver:

Jeg har fået et tilbud om en stor startpakke af str. 62 for 500 kr. og hvis de ikke bruger det særlig længe synes jeg lidt det er spild af penge  

jeg har en masse til salg, men det er til dreng...? Hvad får du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

EKBJ

sommerbarn<3 skriver:

Dejligt Det er super skønt at blive moar

Det kunne jeg godt forestille mig :-) 

Anmeld

2. januar 2012

lycly

EKBJ skriver:

Jeg har fået et tilbud om en stor startpakke af str. 62 for 500 kr. og hvis de ikke bruger det særlig længe synes jeg lidt det er spild af penge  

Det synes jeg virkelig ikke du skal gøre. Du risikerer at du bagefter står med en masse tøj, som du slet ikke har nået at give den lille på. Og det er bare super ærgeligt! Hvornår er det du har termin? 

Anmeld

2. januar 2012

EKBJ

sommerbarn<3 skriver:

jeg har en masse til salg, men det er til dreng...? Hvad får du?

Jeg får mig en lille dreng. 

Har du muligvis noget til salg i det små størrelser til billige penge?  

Anmeld

2. januar 2012

EKBJ

LunaLykke skriver:

Det synes jeg virkelig ikke du skal gøre. Du risikerer at du bagefter står med en masse tøj, som du slet ikke har nået at give den lille på. Og det er bare super ærgeligt! Hvornår er det du har termin? 

Jeg har termin d. 8 maj  

Anmeld

2. januar 2012

lycly

Katte87 skriver:

Ja det var præcis den oplevelse jeg også havde! hehe

Ja, læste godt dit indlæg, lige da jeg havde skrevet mit. Der må jo være noget om det så, når vi er flere der oplever det Ville du ikke også mene at hun skal passe på med at have alt for meget tøj i str. 62? Så hellere købe lidt mindre, og så måske vaske lidt oftere. Det drejer sig jo kun om en måneds tid.

Anmeld

2. januar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
EKBJ skriver:

Jeg får mig en lille dreng. 

Har du muligvis noget til salg i det små størrelser til billige penge?  

Jamen jeg har fra størrelsen 50 og op til 92

her er billeder af lidt https://www.baby.dk/debat/149588pi1/babyudstyr/toej-str--40-52-56-62-68-74-80.aspx

der er ca. 4 sække i alt, men har altså ikke taget billeder af det hele.

Det i størrelse 56 til 68 er som nyt.

Anmeld

2. januar 2012

lycly

EKBJ skriver:

Jeg har termin d. 8 maj  

Okay, så er du heldig, at det er sommer og højst sandsynligt varmt, når han skal til at bruge 62. Så kan du nøjes med langærmede bodystockings og lidt bukser, andet behøver han ikke have på i den korte periode. Jeg fødte Julia i juli måned, og den første måned havde hun konstant KUN body på, alt andet var for varmt. 

Som jeg har skrevet lidt højere oppe, så hellere ikke købe for meget, og så vaske lidt oftere

Anmeld

2. januar 2012

Ka+Ma=Be

LunaLykke skriver:

Ja, læste godt dit indlæg, lige da jeg havde skrevet mit. Der må jo være noget om det så, når vi er flere der oplever det Ville du ikke også mene at hun skal passe på med at have alt for meget tøj i str. 62? Så hellere købe lidt mindre, og så måske vaske lidt oftere. Det drejer sig jo kun om en måneds tid.

Jo det tænker jeg også Jeg havde heldigvis ikke så meget i 62, men alligevel var der noget tøj der slet ikke blev brugt Og hvis man også gerne vil have, at de får tøjet på mere end én gang, er der heller ikke grund til at have for meget hehe

Jeg synes at jeg havde for lidt 50/58, tilpas med 62 og alt for meget 68 hehe (men det bruger vi også stadig så det er ok .)

Anmeld

2. januar 2012

lycly

Katte87 skriver:

Jo det tænker jeg også Jeg havde heldigvis ikke så meget i 62, men alligevel var der noget tøj der slet ikke blev brugt Og hvis man også gerne vil have, at de får tøjet på mere end én gang, er der heller ikke grund til at have for meget hehe

Jeg synes at jeg havde for lidt 50/58, tilpas med 62 og alt for meget 68 hehe (men det bruger vi også stadig så det er ok .)

Ja, netop

56 havde jeg også for lidt og havde for meget 62, hun nåede dog at bruge det hele, men meget af det brugte hun kun 1 gang 68 har vi også MASSER af, men det bruger hun også stadig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.