Medicin til dyrene....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Folk der siger sådan nogle ting, er da vist ik helt normale.. Ville aldrig drømme om at gi mine katte menneske medicin, ligesom at jeg aldrig ku drømme om at gi min datter dyre medicin. Også ku de ellers nok sige at det er det samme der er i! Vh stine

Det kan vi hurtigt blive enige om. 

Mvh. 

Trådstarter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

¨hejsa

vis man  have dyr her man også penge til at køre til dyrlæge med dem og jeg/vi give ikke  vorse dyr nok piller som ikke er til dyr vil  vis de fik når piller som det så død af

Er så enig med dig! Hvis man anskaffer sig, så har men også råd til at der kommer pludselig besøg hos dyrlægen! 

Mvh. 

Trådstarter

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Annana89 skriver:

Hvis man har den holdning burde manvirkelighed ikke ha et dyr!

Desværere er der man der ikke vil ofre det det koster at ha et dyr!

Helt enig! 

Mvh. 

Trådstarter

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

uha nej det turde jeg bestemt ikke.

Heller ikke her. 

Forstår slet ikke de mennesker der gør det. 

Mvh. 

Trådstarter

Anmeld

2. januar 2012

K.Rehder

Anonym skriver:

Jeg har hørt flere sige, spar dog for pokker det dyrlæge besøg og give dine dyr panodil i stedet for.. Hvis dine dyr har orm, så giv dem for pokker de piller ens børn får mod orm.

Det kan man da bare ikke. Jeg er 100% tryg ved at komme ved min egen dyrlæge, mine dyr skal have det rigtig godt og tjekkes hos dyrlægen, når jeg føler der er noget som ikke er som det skal være, hvis de f.eks skulle ske og have orm kommer de altså også til dyrlægen en tur.. 

Hvis man virkelig vil spare på pengene på et dyrlæge besøg - Hvorfor har man så anskaffet sig dyr? 

Vil du nogensinde kunne finde på at give dine dyr menneske medicin og derved spare turen til dyrlægen? 

Kan kun give dig ret.

Derudover er det også skadeligt for f.eks. hunde at få menneske-egnet medicin da der er nogle midikamenter i som er giftige for deres nyrer og lever.

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

KRK skriver:

Kan kun give dig ret.

Derudover er det også skadeligt for f.eks. hunde at få menneske-egnet medicin da der er nogle midikamenter i som er giftige for deres nyrer og lever.

Ja. 

Dem jeg kender til som giver menneske medicin som panodil, når den har halt eller andet, har jeg så hørt i weekenden hvorfor de måtte af med den.

Den havde betændelse på hjernen - Kan det evt. være panodilerne der har været med til det? Hunden fik af og til epileptiske anfald, det sidste var 4 anfald på en dag.

Mvh. 

Trådstarter

Anmeld

2. januar 2012

K.Rehder

Anonym skriver:

Ja. 

Dem jeg kender til som giver menneske medicin som panodil, når den har halt eller andet, har jeg så hørt i weekenden hvorfor de måtte af med den.

Den havde betændelse på hjernen - Kan det evt. være panodilerne der har været med til det? Hunden fik af og til epileptiske anfald, det sidste var 4 anfald på en dag.

Mvh. 

Trådstarter

Åh stakkels basse, det er jeg ked af at høre..
.Men tør slet ikke udtale mig om det har et sammenhæng, tvivler lidt på det..men under alle omstændigheder er det ikke sundt at give sine dyr.

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

KRK skriver:

Åh stakkels basse, det er jeg ked af at høre..
.Men tør slet ikke udtale mig om det har et sammenhæng, tvivler lidt på det..men under alle omstændigheder er det ikke sundt at give sine dyr.

Det var en rigtig dejlig hund. 

Ja jeg holder mig kun til dyrlægens anvisninger og ikke andres! 

Anmeld

2. januar 2012

grinny

Jeg giver også kun mine dyr det medicin, som dyrlægen siger og giver.. MEN... Kan så fortælle at min dyrlæge sagde til mig at jeg skulle give min kat ormepiller til børn! Da jeg fik ham, kom han fra et hjem hvor hverken dyr eller mennesker burde bo og han var så fyldt op af orm, at det var tæt på at han ikke ville overleve.. Han manglede blod og næring, aldrig har jeg set en kat så slasket! Efter mange forsøg med de forskellige ormepiller, sagde hun til mig at jeg skulle prøve at give ham en "menneske"pille. Han ville ikke overleve hvis jeg ikke fik dem ud af kroppen på ham. Så ja, jeg har givet min kat en "menneske"pille.. Dog kun den ene gang og jeg fik virkelig ram på dem. Nu kan han nøjes med en fra dyrlægen fordi det på ingen måde er eller bliver så slemt igen!

Håber ikke jeg får slag for det  

Anmeld

2. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
grinny skriver:

Jeg giver også kun mine dyr det medicin, som dyrlægen siger og giver.. MEN... Kan så fortælle at min dyrlæge sagde til mig at jeg skulle give min kat ormepiller til børn! Da jeg fik ham, kom han fra et hjem hvor hverken dyr eller mennesker burde bo og han var så fyldt op af orm, at det var tæt på at han ikke ville overleve.. Han manglede blod og næring, aldrig har jeg set en kat så slasket! Efter mange forsøg med de forskellige ormepiller, sagde hun til mig at jeg skulle prøve at give ham en "menneske"pille. Han ville ikke overleve hvis jeg ikke fik dem ud af kroppen på ham. Så ja, jeg har givet min kat en "menneske"pille.. Dog kun den ene gang og jeg fik virkelig ram på dem. Nu kan han nøjes med en fra dyrlægen fordi det på ingen måde er eller bliver så slemt igen!

Håber ikke jeg får slag for det  

Det er jo lidt noget andet, når dyrelægen har sagt det. Og man jo stille det lidt firkantet op, på den måde at endten ville den dø pga orm og fik en sidste chance på denne måde. Normalt ville du jo heller ik bare ha givet den menske medicin vel. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.