Medicin til dyrene....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.374 visninger
39 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har hørt flere sige, spar dog for pokker det dyrlæge besøg og give dine dyr panodil i stedet for.. Hvis dine dyr har orm, så giv dem for pokker de piller ens børn får mod orm.

Det kan man da bare ikke. Jeg er 100% tryg ved at komme ved min egen dyrlæge, mine dyr skal have det rigtig godt og tjekkes hos dyrlægen, når jeg føler der er noget som ikke er som det skal være, hvis de f.eks skulle ske og have orm kommer de altså også til dyrlægen en tur.. 

Hvis man virkelig vil spare på pengene på et dyrlæge besøg - Hvorfor har man så anskaffet sig dyr? 

Vil du nogensinde kunne finde på at give dine dyr menneske medicin og derved spare turen til dyrlægen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Mom2012

Jeg ville aldrig give mine katte panodil, det kan de dø af! Så jeg er enig! Der er en grund til at der er lavet speciel medicin til dyr!

Anmeld

2. januar 2012

Lone Jakobsen

uha nej det turde jeg bestemt ikke.

Anmeld

2. januar 2012

Annana89

Hvis man har den holdning burde manvirkelighed ikke ha et dyr!

Desværere er der man der ikke vil ofre det det koster at ha et dyr!

Anmeld

2. januar 2012

Anonym

¨hejsa

vis man  have dyr her man også penge til at køre til dyrlæge med dem og jeg/vi give ikke  vorse dyr nok piller som ikke er til dyr vil  vis de fik når piller som det så død af

Anmeld

2. januar 2012

CamillaValby

Ann87 skriver:

Jeg ville aldrig give mine katte panodil, det kan de dø af! Så jeg er enig! Der er en grund til at der er lavet speciel medicin til dyr!

haps

Anmeld

2. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Folk der siger sådan nogle ting, er da vist ik helt normale.. Ville aldrig drømme om at gi mine katte menneske medicin, ligesom at jeg aldrig ku drømme om at gi min datter dyre medicin. Også ku de ellers nok sige at det er det samme der er i! Vh stine

Anmeld

2. januar 2012

L-Mortil3

Der er jo bestemt en grund til at menneske medicin er til mennesker og medicin til dyr, er til ja... dyr

Casie vores hund har HD hofter og får medicin for 6-800 kr pr. måned, og sådan er det, ikke tale om jeg ville begynde at forsøge mig med panodil

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Ann87 skriver:

Jeg kunne heller aldrig drømme om at give mine dyr menneske medicin... 

Mvh. 

Trådstarter

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Line&Liam&Milan skriver:

Der er jo bestemt en grund til at menneske medicin er til mennesker og medicin til dyr, er til ja... dyr

Casie vores hund har HD hofter og får medicin for 6-800 kr pr. måned, og sådan er det, ikke tale om jeg ville begynde at forsøge mig med panodil

Nemlig. Jeg vil aldrig i mit liv forsøge at give mine dyr menneske medicin, jeg forstår slet ikke at folk kan sige sådan. 

Mvh. 

Trådstarter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.