Stor baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

Kongmulle

Drømme skriver:

Hold da op, vildt du fødte alene på toilettet. Har du en fødselsberetning ? Ville jeg gerne læse lyder ret vildt

den ligger der nu, under fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Neon

Tusind tak for alle jeres svar! Det har virkelig været en stor hjælp. Synes det er helt fantatisk at høre hvor "nemt" det har været for jer at føde "store" Babyer. Så selvom den lille er stor, så har det virkelig hjulpet på min nervøsitet omkring fødselsen at høre alle jeres svar!

Hvor er det fedt at kunne oprette en tråd, og så mange mennesker gider tage sig tid til at komme med deres meninger og oplevelser!

Tusind tak.

Anmeld

2. januar 2012

Neon

Tusind tak for alle jeres svar! Det har virkelig været en stor hjælp. Synes det er helt fantatisk at høre hvor "nemt" det har været for jer at føde "store" Babyer. Så selvom den lille er stor, så har det virkelig hjulpet på min nervøsitet omkring fødselsen at høre alle jeres svar!

Hvor er det fedt at kunne oprette en tråd, og så mange mennesker gider tage sig tid til at komme med deres meninger og oplevelser!

Tusind tak.

Anmeld

2. januar 2012

M (:

Neon skriver:

Hehe, jeg må  indrømme at jeg frygter lidt hun er meget stor. For jeg har det meget dårligt man tanken om alle de måder man kan revne på osv. Men er det så slemt at føde en på 4 kilo?

Min mor har født x 5, og tre af ungerne (nr. 1, 3, 4) var på 4700-5000 gram, de sidste to (nr. 2, 5) på ca. 3700..

Hendes værste fødsel var af mig (3700, nr. 2), og hun mener 100% at det er nemmest at føde store børn - og hun har jo da en vis erfraing heri

Anmeld

2. januar 2012

PsychedeliC

Da jeg var 30+1 blev min søn scannet til 1900 g. Han blev født 42+2 med en vægt på 4055 g

Anmeld

2. januar 2012

Neon

M (: skriver:

Min mor har født x 5, og tre af ungerne (nr. 1, 3, 4) var på 4700-5000 gram, de sidste to (nr. 2, 5) på ca. 3700..

Hendes værste fødsel var af mig (3700, nr. 2), og hun mener 100% at det er nemmest at føde store børn - og hun har jo da en vis erfraing heri

Det er faktsik meget sjovt, hvor mange som egentlig synes det er nemmere at føde store babyer. Min værste frygt er at briste og at ringmusklen og det hele ryger med. Ved godt det ikke sker så tit, men tanken om det, puha!

Anmeld

2. januar 2012

M (:

Neon skriver:

Det er faktsik meget sjovt, hvor mange som egentlig synes det er nemmere at føde store babyer. Min værste frygt er at briste og at ringmusklen og det hele ryger med. Ved godt det ikke sker så tit, men tanken om det, puha!

Puha, tror de fleste kvinder har den frygt.. Men det sker jo heldigvis sjældent.. Kender MANGE der har født kæmpe babyer og alligevel kun EN der fik en grad fire bristning.. Og hun har (så vidt jeg ved) ingen men af det i dag.. (:

Anmeld

2. januar 2012

Polkaprik

Jeg blev frarådet at føde naturligt da jeg havde en stor bebs derinde og var førstegangsfødende. Så hun blev taget i uge 41+0 ved PK. Hun vejede 5600g, var 58cm lang og havde et hovedomfang på 40 cm. Da de havde målt og vejet fik jeg at vide at det var den helt rigtige beslutning at tage hende ved PK. Jeg var mest af alt angst for at der skulle ske HENDE noget under fødslen. Kunne ikke bære hvis hun blev skadet under fødslen og blev handicappet. Så jeg er også glad for at jeg tog imod rådet og ikke forsøgte at føde selv. Men jeg viste heller ingen tegn på at gå i fødsel selv og de sagde at ens veer ikke blev lige så gode når man blev sat igang som nå det hele kom naturligt. Det kunne også gøre det vanskeligere at føde hende selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.