Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er med!!!! 13 kg er mit mål - starter fra imorgen med motion og kostomlægning!!
til os alle!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er med fra i dag. Mål er pt 30 kg til d. 1. august. Derefter bliver der sat et nyt mål
Jeg er på fra et par dage efter jeg har født (snart forhåbentligt), med et mål på 70 kilo inden min fødselsdag i august
har lige ansøgt gruppen på fb jeg har i december tabt 6,2 kg. og håber på at kunne tabe lidt mere til januar for nu er der ikke noget julemad eller sådan noget der lokker nu og skal starte i fitness world imorgen det ser jeg rigtig meget frem til, skal starte med en veninde så kan vi rigtig holde hinanden i ørene
Jeg ville gerne af med 50 kg, men har desværre ikke motivationen. Første skridt må være at skære ned på sodavand og få flere grøntsager i kosten.
LLN skriver: Jeg ville gerne af med 50 kg, men har desværre ikke motivationen. Første skridt må være at skære ned på sodavand og få flere grøntsager i kosten.
Det er også en start!! Man kan også nå langt med små skridt!! Du skal nok klare den, det er jeg sikker på!
Jeg har også ansøgt om medlemsskab i gruppen, så må vi heppe på hinanden og støtte når det bliver hårdt!
Mussi30 skriver: https://www.facebook.com/groups/296738060361417/ Ellers så send mig en pb med dit navn, så skal jeg tilføje dig til gruppen
https://www.facebook.com/groups/296738060361417/
Ellers så send mig en pb med dit navn, så skal jeg tilføje dig til gruppen
Skide god idé. har anmodet om medlemskab
Jeg er HELT KLART OGSÅ MED!!!!
Målet er at smide 15 kg inden sommer så jeg kan være bekendt at komme på stranden igen
Jeg har også anmodet om medlemsskab på facebook
Jeg har også lige ansøgt
Jeg hopper også gerne med jeg vil gerne smide 19,6 kg har indtil videre smidt 2,2 startede den 30/11/11... Min delmål er at nå 75 kg inden min fødelsdag 10/5
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128