Vil du være med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

trunte24

Mussi30 skriver:

NU skal det være!!

Fra den 2. januar starter jeg på Aktion Slankekur. Min plan er at melde mig ind i Weightwatchers, for jeg er en skovl til at gøre det selv

Men jeg ved jeg kan gøre det, for jeg har før tabt mig 25 kilo. Jeg glemte bare den psykiske dimension af det, der var jo en grund til jeg er overvægtig. Det har jeg arbejdet meget på (og gør det stadig), så nu har jeg mod på det igen - fordi jeg ved det kan lykkes!!

Og så tænker jeg - er der nogle der vil være med til at dele glæder og frustrationer, tips og tricks. Ikke nødvendigvis WW, men på hver vores måde.

Altså en gruppe af mennesker, der har det samme mål og er fokuserede og med på at holde hinandens gejst oppe, når det er svært

Den hopper jeg med på.

Jeg skal smide 30-35 kg!!!!!

Mit første delmål er 10 kg inden min fødselsdag 16 marts

Jeg er tidligere tabt 22 kg ved hjælp fra DDV.

Synes det lyder som en god ide med en fast vejedag, dog er jeg i mod, at det er mandag. Det er som om det ikke virker for mig når det er om mandagen. Det er lidt for kliche(staves) Jeg blev vejet torsdag da jeg gik ved DDV og det var rigtig godt fordi man ikke så nemt blev fristet i weekenden pga. man var top motiveret efter vejedagen

/ Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Mille83

Mussi30 skriver:

NU skal det være!!

Fra den 2. januar starter jeg på Aktion Slankekur. Min plan er at melde mig ind i Weightwatchers, for jeg er en skovl til at gøre det selv

Men jeg ved jeg kan gøre det, for jeg har før tabt mig 25 kilo. Jeg glemte bare den psykiske dimension af det, der var jo en grund til jeg er overvægtig. Det har jeg arbejdet meget på (og gør det stadig), så nu har jeg mod på det igen - fordi jeg ved det kan lykkes!!

Og så tænker jeg - er der nogle der vil være med til at dele glæder og frustrationer, tips og tricks. Ikke nødvendigvis WW, men på hver vores måde.

Altså en gruppe af mennesker, der har det samme mål og er fokuserede og med på at holde hinandens gejst oppe, når det er svært

Jeg er med fra 2 januar 

Målet er 20 kg inden 1.juli 

Og vi skal helt sikkert have opfølgning, ellers "glemmer" jeg bare og skrive 

Anmeld

29. december 2011

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg vil også meget gerne være med, og starter 2. januar.

Hvordan gør vi det rent praktisk? Altså bare laver en tråd hver uge hvor vi skriver vores vægt ind?

Jeg skal tabe ca 8 kilo.

Anmeld

29. december 2011

Frøken J.

Er på! Skal af med 17 kilo ca. Puuuha. Ærlig talt tror jeg ikke på mig selv og på jeg kan klare det

Anmeld

29. december 2011

Fru.Mäes <3

Frøken J. skriver:

Er på! Skal af med 17 kilo ca. Puuuha. Ærlig talt tror jeg ikke på mig selv og på jeg kan klare det

Gu kan du så!! Din dejlige lille datter er kun 11 uger! Det kommer lige pludselig 

Anmeld

29. december 2011

Fru.Mäes <3

Jeg er med!!! Vil gerne tabe mig 9,1kilo inden 1 juli!!

Anmeld

29. december 2011

Henriette1708

Jeg er også frisk fra d. 2 jan  

Er det muligt at komme med gode opskrifter og jeres madplan. Kunne godt tænke mig lidt Info omkring det Jeg regner selv med at melde mig vi DDV. 

Anmeld

29. december 2011

Mussi30

Er alle på FB?

Ved godt det tager det lidt væk fra baby.dk, men det er måske nemmere at overskue på den måde.

Jeg har oprettet en gruppe på FB, hvor det kun er medlemmer, der kan se opslag, så man ikke skal dele det med hele verden

Så meld lige tilbage hvad I synes om den ide, piger??

Anmeld

30. december 2011

Zelinasmor

Mussi30 skriver:

Er alle på FB?

Ved godt det tager det lidt væk fra baby.dk, men det er måske nemmere at overskue på den måde.

Jeg har oprettet en gruppe på FB, hvor det kun er medlemmer, der kan se opslag, så man ikke skal dele det med hele verden

Så meld lige tilbage hvad I synes om den ide, piger??

Jeg synes det er en super idé!

Anmeld

30. december 2011

Mussi30

Så er "Tabergruppen" oprettet på Facebook. Smid mig en pb, hvis du vil være med i Projekt Motivation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.