Vil du være med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.037 visninger
54 svar
0 synes godt om
29. december 2011

Mussi30

NU skal det være!!

Fra den 2. januar starter jeg på Aktion Slankekur. Min plan er at melde mig ind i Weightwatchers, for jeg er en skovl til at gøre det selv

Men jeg ved jeg kan gøre det, for jeg har før tabt mig 25 kilo. Jeg glemte bare den psykiske dimension af det, der var jo en grund til jeg er overvægtig. Det har jeg arbejdet meget på (og gør det stadig), så nu har jeg mod på det igen - fordi jeg ved det kan lykkes!!

Og så tænker jeg - er der nogle der vil være med til at dele glæder og frustrationer, tips og tricks. Ikke nødvendigvis WW, men på hver vores måde.

Altså en gruppe af mennesker, der har det samme mål og er fokuserede og med på at holde hinandens gejst oppe, når det er svært

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

twinboys

Mussi30 skriver:

NU skal det være!!

Fra den 2. januar starter jeg på Aktion Slankekur. Min plan er at melde mig ind i Weightwatchers, for jeg er en skovl til at gøre det selv

Men jeg ved jeg kan gøre det, for jeg har før tabt mig 25 kilo. Jeg glemte bare den psykiske dimension af det, der var jo en grund til jeg er overvægtig. Det har jeg arbejdet meget på (og gør det stadig), så nu har jeg mod på det igen - fordi jeg ved det kan lykkes!!

Og så tænker jeg - er der nogle der vil være med til at dele glæder og frustrationer, tips og tricks. Ikke nødvendigvis WW, men på hver vores måde.

Altså en gruppe af mennesker, der har det samme mål og er fokuserede og med på at holde hinandens gejst oppe, når det er svært

Jeg hopper med på ww... Starter tirsdag i uge 1

Anmeld

29. december 2011

musse1

Mussi30 skriver:

NU skal det være!!

jeg kan kun anbefalde ww har slev været på det, og har lært så meget af det, faktisk sådan at jeg ikke følger dem mere, men bruger min sund fornuft, fordi nu ved jeg hvad der er godt og spise hvor meget osv. bruger dog deres opskrifter til aftensmad, både fordi de er gode, men også fordi jeg ellers for, for meget af det der ikke er så godt..  jeg elsker deres program fordi man må spise alt bare ikke hele tiden 

jeg har slev tabt 30 kg og mangler stadigvæk 3 kg i nu.

så vil da lige sige held og lykke til dig og de andre som begynder i det nye år 

Anmeld

29. december 2011

SHERO

Im in... Starter træning du hvor mit skoleskema ser godt ud og tiden er til det... Her er målet 20 kg inden 1. juni..

Anmeld

29. december 2011

Mussi30

FEDT!!

Eller ikke fedt Det skal vi jo gerne af med

Nogle ideer til hvordan vi konkret organiserer os?

Anmeld

29. december 2011

Mussi30

Andre, der er med???

Anmeld

29. december 2011

Zelinasmor

Jeg er med!!  Har 20 kg jeg skal have smidt fra da jeg ventede min datter. Har tidligere tabt 30kg, så det burde kunne lade sig gøre  Men opbakning er bare SÅ vigtigt.

Anmeld

29. december 2011

Kloster

Jeg er med... Jeg er med...

Jeg starter d. 2. januar. Vil så gerne tabe mig 10 kg. Målet er inden 1. juli.

Skal vi ikke have en fast veje-dag i Aktion slankekur? Hvad med hver mandag??? En god start på hver uge?

Jeg har kobberbryllup til maj og vil så gerne se lidt bedre ud til den dag. Målet er jo d. 1. juli og det er pga sommerferien. Gad SÅ godt nå målet inden bikini-tiden...

Anmeld

29. december 2011

Mother-love

Jeg vil gerne være med målet er en 10-15 kg inden sommer. Jeg har taget meget på efter jeg blev gravid og fik piskesmæld samtidig. Hvilket har gjort det svært for mig at tabe mig. Men starter i fitness center i januar. Og gør det jeg kan holde til.samt sundt kost. Og så absolut slut med cola hi hi hi. Jeg har aldrig stået i situationen at skulle tabe ìg da jeg altid har kunnet spise lige hvad jeg havde lyst til uden at tage så meget meget som et gram fedt på. Men det er slut nu glæder mig til at høre mere om hvordan det skal foregå

Anmeld

29. december 2011

norenberg

Jeg er helt klar med på vognen skal have tabt mig 15 kg så jeg kan få fjernet mit maveskind.....ville være rart hvis man kunne finde folk fra ens område som man måske motionere lidt sammen med....syntes hurtigt man køre træt i det hvis man skal alene afsted....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.