Vil du være med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

henh01

Hej.

Jeg vil også gerne være med i gruppen. Mit navn er Henriette Hansen. Jeg vil gerne smide 7 kg inden min kærestes 30 års fødselsdag til aug. (mere ville bestemt ikke være af vejen) jeg har indtil nu smidt små 13 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

MHoppe

Hej  Jeg er ny her på Baby.dk, og er hverken gravid eller mor. Men jeg glæder mig til den dag det er min tur. 

Jeg vil også super gerne være med fra 2. januar, og håber at kunne smide 5-7 kilo.

Anmeld

30. december 2011

SPJ1978

Uha ja, jeg er også PÅ!!! Har allerede forlængst bestemt mig for at starte på WW tirsdag den 3. januar.....så dette her er jo bare endnu mere motiverende....

Jeg har ikke været på vægten i et stykke tid  men tror efterhånden, at jeg skal tabe mig ihvertfald 18 kg......nærmer mig de 90 kg til mine 175 cm - ikke godt....

Efter mit 2. barn i 2006 tabte jeg mig 18 kg på 5 mdr ved hjælp af WW, så ved at jeg kan...!!! Og mit mål er at veje 72 kg inden 1. juli 2012....

Mvh Signe Prüsse Jensen

Anmeld

30. december 2011

Nenus

Jeg vil rigtig gerne være med! Jeg skal tabe mig 45 kg - men delmålet er 20 kg - mangler bare noget opbakning, så sådan en gruppe er jeg helt med på!

Grunden til at jeg ønsker at tabe mig nu, er at jeg gerne vil længere ud af risikogruppen for en blodprop og forhøjet blodtryk vil jeg også gerne af med. Derudover er manden med på at om et par år, kan vi "rigtigt" prøve på at få et barn, hvis ikke det skulle ske inden - det ville være lækkert at kunne se mavsen lige fra start

Anmeld

30. december 2011

Mussi30

Weeeh, vi er mange efterhånden

I kan finde gruppen på:

https://www.facebook.com/groups/296738060361417/

Jeg kan ikke helt holde styr på hvem der er inviteret og ikke er længere Så gå selv ind og anmod om medlemskab, så skal jeg sørge for at tilføje jer

Anmeld

30. december 2011

gruener

Jeg vil også meget gerne være med. Jeg skal tabe mig ca. 15 kilo, inden 1. september 2012. Jeg har tabt mig 40 kilo indtil videre, og vil gerne af med det sidste, inden jeg skal igang med projekt lillebror/lillesøster til Liam 

Jeg har anmodet inde på facebook!! 

Hilsen Sara

Anmeld

30. december 2011

sarulee

Jeg vil også rigtig gerne være med, er gået i gang for 2 dage siden, slut med hvedemel og slik, kager, sukker og andet i den dur.

Nytårsaften bliver så lige en "friaften", men da jeg ligesom havde taget beslutningen om at komme i gang, var det bare om at gøre det med det samme. Jeg synes også godt om en ugentlig vægtdag og derudover har jeg faktisk tænkt mig at måle mig selv forskellige steder, det kan tit være mere sigende end et tal på vægten.

Jeg har skrevet til mussi30 for at komme med i tabergruppen, så er der nogenat skrive med når man bare synes det hele er øv lort og man godt kunne spise noget lækkert.

Jeg melder mig ikke ind i noget program, mest pga pengene, nu har jeg jo også jer til at holde mig i ørerne

Jeg skal tabe ca 16 kg, regner med at det vil passe mig at veje 60 kg, men jeg må jo lige se hvordan og hvorledes når jeg når så langt. Har svært ved at sætte tid på, da jeg heller ikke gidder blive skuffet over ikke at nå mit mål.... Egentlig ville jeg gerne være i mål (haha) den 24. marts, men det giver mig kun 12 uger til 16 kg så det når jeg ikke. Hmm tror mit mål må være at komme under 70 kg inden den 24. marts, det burde være muligt. Nå vil slutte, vi "ses" på facebook.

Anmeld

1. januar 2012

TrineMine86

Mussi30 skriver:

NU skal det være!!

Fra den 2. januar starter jeg på Aktion Slankekur. Min plan er at melde mig ind i Weightwatchers, for jeg er en skovl til at gøre det selv

Men jeg ved jeg kan gøre det, for jeg har før tabt mig 25 kilo. Jeg glemte bare den psykiske dimension af det, der var jo en grund til jeg er overvægtig. Det har jeg arbejdet meget på (og gør det stadig), så nu har jeg mod på det igen - fordi jeg ved det kan lykkes!!

Og så tænker jeg - er der nogle der vil være med til at dele glæder og frustrationer, tips og tricks. Ikke nødvendigvis WW, men på hver vores måde.

Altså en gruppe af mennesker, der har det samme mål og er fokuserede og med på at holde hinandens gejst oppe, når det er svært

jeg er med skal smide 25-30 kg.. pyh...

Anmeld

1. januar 2012

Maja88

jeg er med... jeg vil i første omgang tabe mig 15kg og så  vil jeg til den tid vurdere om de sidste 5 skal af... jeg har en tendens til at se total afmagret/syg ud når jeg taber mig og vil jo også gerne se sund ud...

men mit delmål er min ff vægt og det svarer til 7kg... så jeg tager det i etaper....

men målet er klart 15-20kg..

Anmeld

1. januar 2012

_-Kathrine-_

Har lige ansøgt!
Jeg er så klar ! Vil gerne tabe lidt og ændre spisevaner inden charterferie i maj og projekt baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.