Jeg vil også rigtig gerne være med, er gået i gang for 2 dage siden, slut med hvedemel og slik, kager, sukker og andet i den dur.
Nytårsaften bliver så lige en "friaften", men da jeg ligesom havde taget beslutningen om at komme i gang, var det bare om at gøre det med det samme. Jeg synes også godt om en ugentlig vægtdag og derudover har jeg faktisk tænkt mig at måle mig selv forskellige steder, det kan tit være mere sigende end et tal på vægten.
Jeg har skrevet til mussi30 for at komme med i tabergruppen, så er der nogenat skrive med når man bare synes det hele er øv lort og man godt kunne spise noget lækkert.
Jeg melder mig ikke ind i noget program, mest pga pengene, nu har jeg jo også jer til at holde mig i ørerne 
Jeg skal tabe ca 16 kg, regner med at det vil passe mig at veje 60 kg, men jeg må jo lige se hvordan og hvorledes når jeg når så langt. Har svært ved at sætte tid på, da jeg heller ikke gidder blive skuffet over ikke at nå mit mål.... Egentlig ville jeg gerne være i mål (haha) den 24. marts, men det giver mig kun 12 uger til 16 kg så det når jeg ikke. Hmm tror mit mål må være at komme under 70 kg inden den 24. marts, det burde være muligt. Nå vil slutte, vi "ses" på facebook.
Anmeld