Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa..
Faldt lige over denne og kan godt se den er lidt gammel, men vil høre om det kan lade sig gøre at leje det en forlænget weekend?
Knus Pernille
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Meilby skriver: Hejsa.. Faldt lige over denne og kan godt se den er lidt gammel, men vil høre om det kan lade sig gøre at leje det en forlænget weekend? Knus Pernille
Sender dig lige en pb
Lejer du ud fra fredag til søndag ? læææækkkert sommerhus
mukka88 skriver: Lejer du ud fra fredag til søndag ? læææækkkert sommerhus
sender dig lige en pb
naaaaaaarj!!! kom til at slette din besked åååå undeskyld.. gider du sende igen
mukka88 skriver: naaaaaaarj!!! kom til at slette din besked åååå undeskyld.. gider du sende igen
ja da....
Ledige uger 2012
Uge 8, 24, 26, 31, 32, 39, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52
Majbritt
twinboys skriver: Mit fede 8-personers sommerhus med 5 ***** lejer jeg billigt ud til jer baby-brugere... Det ligger i Bjerregård ved Hvide Sande jeps ved Vestkysten...600meter fra vandet... 900meter fra indkøbsmuligheder... Frit internet...husk computeren... Der er spillemaskiner, tv, dvd, anlæg... Wellvære ja da... spabad og sauna... gratis svømmehal hver dag for 8 personer Til de små børn er der sandkasse, gyngestativ, barneseng, barnestol, babybadekar Man må gerne tage hund med, dog skal hunden spise og drikke af egne medbragte skåle... Den må ikke lige i sofaen og når den luftes skal den være i snor... Nyd billederne... Skriv her hvis du ønsker tilbud... Majbritt
Mit fede 8-personers sommerhus med 5 ***** lejer jeg billigt ud til jer baby-brugere...
Det ligger i Bjerregård ved Hvide Sande jeps ved Vestkysten...600meter fra vandet... 900meter fra indkøbsmuligheder... Frit internet...husk computeren... Der er spillemaskiner, tv, dvd, anlæg...
Wellvære ja da... spabad og sauna...
gratis svømmehal hver dag for 8 personer
Til de små børn er der sandkasse, gyngestativ, barneseng, barnestol, babybadekar
Man må gerne tage hund med, dog skal hunden spise og drikke af egne medbragte skåle... Den må ikke lige i sofaen og når den luftes skal den være i snor...
Nyd billederne...
Skriv her hvis du ønsker tilbud...
Hvad nu hvis man gerne ville leje det i en uge ? Hvor meget skal du/i have for det? Det er VIRKELIG lækkert, og så kunne man have en godt uge med familien, og "pleje" kærligheden.
Hey. Ser jo super lækkert ud. :-)
Må jeg spørge om pris fra torsdag til søndag?
Og en uge pris?
Knus Susanne
NV skriver: Hvad nu hvis man gerne ville leje det i en uge ? Hvor meget skal du/i have for det? Det er VIRKELIG lækkert, og så kunne man have en godt uge med familien, og "pleje" kærligheden.
Sender dig straks en pb med priser på en uge i mit sommerhus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128