Billige uger i mit sommerhus....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. marts 2012

FamilenStorm

twinboys skriver:

Mit fede 8-personers sommerhus med 5 ***** lejer jeg billigt ud til jer baby-brugere...

Det ligger i Bjerregård ved Hvide Sande jeps ved Vestkysten...600meter fra vandet... 900meter fra indkøbsmuligheder... Frit internet...husk computeren... Der er spillemaskiner, tv, dvd, anlæg...

Wellvære ja da... spabad og sauna...

gratis svømmehal hver dag for 8 personer

Til de små børn er der sandkasse, gyngestativ, barneseng, barnestol, babybadekar

Man må gerne tage hund med, dog skal hunden spise og drikke af egne medbragte skåle... Den må ikke lige i sofaen og når den luftes skal den være i snor...

Nyd billederne...

Skriv her hvis du ønsker tilbud...

Majbritt

Du må meget gerne sende priser til mig også... både i uge og weekend.. og hele året rundt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

twinboys

Krisul skriver:

Hejsa.. Har lige ansøgt dig om venskab, håber det er ok.. Det er for at kunne huske dig, for jeg vil meget gerne vende tilbage ang sommerhuset.. Det ser lækkert ud, og en stor fordel man må ha hund med 

Kan se du er fra Haderslev, er jeg også selv, er dog flyttet til Kolding for 1 års tid siden. Er ikke så aktiv herinde endnu, men det håber jeg kommer.. 

Men vi skrives ved 

Hejsa har godkendt dig og sender dig lige en pb

Anmeld

17. marts 2012

twinboys

FamilenStorm skriver:

Du må meget gerne sende priser til mig også... både i uge og weekend.. og hele året rundt

Du får hermed en pb...

Anmeld

20. marts 2012

twinboys

Alle uger frem til uge 38 i 2012 er nu lejet ud

Anmeld

21. marts 2012

ledermus

twinboys skriver:

Mit fede 8-personers sommerhus med 5 ***** lejer jeg billigt ud til jer baby-brugere...

Det ligger i Bjerregård ved Hvide Sande jeps ved Vestkysten...600meter fra vandet... 900meter fra indkøbsmuligheder... Frit internet...husk computeren... Der er spillemaskiner, tv, dvd, anlæg...

Wellvære ja da... spabad og sauna...

gratis svømmehal hver dag for 8 personer

Til de små børn er der sandkasse, gyngestativ, barneseng, barnestol, babybadekar

Man må gerne tage hund med, dog skal hunden spise og drikke af egne medbragte skåle... Den må ikke lige i sofaen og når den luftes skal den være i snor...

Nyd billederne...

Skriv her hvis du ønsker tilbud...

Majbritt

kunne godt tænke mig at vide hvad prisen er for 1 uge og om det er ledigt i enten uge 33 eller 34 

Anmeld

21. marts 2012

ledermus

twinboys skriver:

Alle uger frem til uge 38 i 2012 er nu lejet ud

hmm øv så lige dette indlæg

så bliver det nok ikke i år men vil gerne høre priser alligevel så det kan overvejes til næste sæson

Anmeld

22. marts 2012

twinboys

ledermus skriver:

kunne godt tænke mig at vide hvad prisen er for 1 uge og om det er ledigt i enten uge 33 eller 34 

Hejsa du må gerne få prisen for i år men lige præcis de uger du spørger på i år er lejet ud... Sender dig en pb

Anmeld

22. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Vil os gerne have priser

Anmeld

23. marts 2012

twinboys

Malou&Anders skriver:

Vil os gerne have priser

Jamen det skal du da få...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.