Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DET Poulsen skriver: Vil du også sende info om priser og ledige uger til mig.. Vi har besluttet at aflyse vores udenlandstur, hvis nu jeg skulle være dårlig er det spild af penge, men ved bare jeg kommer til at trænge til at komme væk..
Vil du også sende info om priser og ledige uger til mig.. Vi har besluttet at aflyse vores udenlandstur, hvis nu jeg skulle være dårlig er det spild af penge, men ved bare jeg kommer til at trænge til at komme væk..
sender jeg fluks til dig...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mrsminimus skriver: hvad er prisen for en weekend eller er det kun en hel uge man kan leje det?? knus
hvad er prisen for en weekend eller er det kun en hel uge man kan leje det?? knus
sender en pb til dig...
Jeg vil også gerne se nogle priser.
Frk.S skriver: Jeg vil også gerne se nogle priser.
Vil også meget gerne hører nogle priser, og hvilke uger det står frit :-)
Jeg kunne godt tænke mig info med pris og ledige uger, fra april og frem - hvis du har noget der?
Vi har aflyst udlandsrejsen, da jeg jo står og skal føde i start marts, så derfor kunne det være så hyggeligt en uge i sommerhus.
Vil meget gerne høre priser og ledige uger fra Juni-August
anonym93 skriver: Vil også meget gerne hører nogle priser, og hvilke uger det står frit :-)
Sender dig en pb
Malli skriver: Jeg kunne godt tænke mig info med pris og ledige uger, fra april og frem - hvis du har noget der?
sender dig en pb
LykkeB skriver: Vi har aflyst udlandsrejsen, da jeg jo står og skal føde i start marts, så derfor kunne det være så hyggeligt en uge i sommerhus. Vil meget gerne høre priser og ledige uger fra Juni-August
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128