Billige uger i mit sommerhus....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. februar 2012

twinboys

Første næste ledige uge er fra uge 26 og frem....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

akskovmose

twinboys skriver:

Mit fede 8-personers sommerhus med 5 ***** lejer jeg billigt ud til jer baby-brugere...

Det ligger i Bjerregård ved Hvide Sande jeps ved Vestkysten...600meter fra vandet... 900meter fra indkøbsmuligheder... Frit internet...husk computeren... Der er spillemaskiner, tv, dvd, anlæg...

Wellvære ja da... spabad og sauna...

gratis svømmehal hver dag for 8 personer

Til de små børn er der sandkasse, gyngestativ, barneseng, barnestol, babybadekar

Man må gerne tage hund med, dog skal hunden spise og drikke af egne medbragte skåle... Den må ikke lige i sofaen og når den luftes skal den være i snor...

Nyd billederne...

Skriv her hvis du ønsker tilbud...

Majbritt

Det ser rigtig lækkert ud, er der stadig ledige uger? og hvad er prisen for en uge, eller evt 4 overnatninger? og hvornår er der ledige uger  :-)

Annette

Anmeld

13. februar 2012

twinboys

akskovmose skriver:

Det ser rigtig lækkert ud, er der stadig ledige uger? og hvad er prisen for en uge, eller evt 4 overnatninger? og hvornår er der ledige uger  :-)

Annette

Sender dig en pb i aften...

Anmeld

13. februar 2012

Christina.78

Vil da også gerne høre priser på dit lækre sommerhus majbritt..er det samme pris året rundt??

Anmeld

13. februar 2012

akskovmose

twinboys skriver:

Sender dig en pb i aften...

Mange tak :-)

Anmeld

13. februar 2012

twinboys

akskovmose skriver:

Mange tak :-)

Så er der en pb til dig

Anmeld

13. februar 2012

twinboys

Christina.78 skriver:

Vil da også gerne høre priser på dit lækre sommerhus majbritt..er det samme pris året rundt??

Sender dig fluks en pb med priser...

Anmeld

13. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

twinboys skriver:

Mit fede 8-personers sommerhus med 5 ***** lejer jeg billigt ud til jer baby-brugere...

Det ligger i Bjerregård ved Hvide Sande jeps ved Vestkysten...600meter fra vandet... 900meter fra indkøbsmuligheder... Frit internet...husk computeren... Der er spillemaskiner, tv, dvd, anlæg...

Til de små børn er der sandkasse, gyngestativ, barneseng, barnestol, babybadekar

Man må gerne tage hund med, dog skal hunden spise og drikke af egne medbragte skåle... Den må ikke lige i sofaen og når den luftes skal den være i snor...

Nyd billederne...

Majbritt

Hejsa smukkesen..

Nu vil jeg altså også høre ad på jeres lækre sommerhus, hvilke uger der er tilbage og evt pris? 

Lige hentet vores 'nye' bil idag, så nu er der plads til alt når vi skal afsted...

Anmeld

14. februar 2012

twinboys

Mor til Frederic skriver:

Hejsa smukkesen..

Nu vil jeg altså også høre ad på jeres lækre sommerhus, hvilke uger der er tilbage og evt pris? 

Lige hentet vores 'nye' bil idag, så nu er der plads til alt når vi skal afsted...

Tillykke med den nye bil... Jeg sender fluks nogle priser til dig på en pb...

Majbritt

Anmeld

16. februar 2012

Prinsessens'Mor<3

twinboys skriver:

Nyd billederne...

Majbritt

Vil gerne høre hvornår den er fri og evt pris?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.