Hvornår gravid med nr.2 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Henri84

Anonym skriver:

Dejligt at høre det fungerer så godt - jeg synes det må være skønt at de er så tæt på hinanden 

Det er det bestemt også Det elsker hinanden og leger bare så godt sammen allerede eneste minus er at Elias er lille i det og Alberte stor, så lillesøster er allerede tæt på at overhale storebror størrelsesmæssigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Okay, så cirka 1½ år efter den første 

Ja noget der omkring...

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Henri84 skriver:

Det er det bestemt også Det elsker hinanden og leger bare så godt sammen allerede eneste minus er at Elias er lille i det og Alberte stor, så lillesøster er allerede tæt på at overhale storebror størrelsesmæssigt

Hihi hvor sødt, det vender nok lige pludselig igen ;-)

Anmeld

27. december 2011

Henri84

Anonym skriver:

Hihi hvor sødt, det vender nok lige pludselig igen ;-)

Det håber jeg Lige nu er der kun 6 cm forskel i højden.. Og Alberte vejer så allerede ca 4-5 kg mere end Elias Heldigvis kan man godt se han er ældre på ansigtstræk og lignende

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Henri84 skriver:

Det håber jeg Lige nu er der kun 6 cm forskel i højden.. Og Alberte vejer så allerede ca 4-5 kg mere end Elias Heldigvis kan man godt se han er ældre på ansigtstræk og lignende

Det er sjovt der kan være sådan en forskel på et søskende par 

Anmeld

27. december 2011

Kløver

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har den skønneste lille datter på 2 måneder, og vi begynder allerede at snakke om hvornår vi ønsker at få nummer 2.

Hvornår begyndte i på at "lave" nr. 2? Og hvor tidligt mener i er for tidligt?

Det er jo meget op til en Selv, er jo fordele og ulemper uanset om der er kort, mellem eller lang tid mellem børnene. Vores søn er 11 mdr og venter en lillesøster, der bliver 15 mdr mellem vores.
Med i overvejelser kan i jo have både graviditet og børnene i tanke, det at være gravid med små børn er hårdt, men kan jo også være hårdt senere, men der er måske mere løft når de er mindre. Der kan måske være mere jalousi mellem den større søskende, men samtidig forstå det bedre. FOrdele og ulemper på alle områder, uanset alder, og er jo jer som ved hvad der vil være bedst for jeres familie

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det er jo meget op til en Selv, er jo fordele og ulemper uanset om der er kort, mellem eller lang tid mellem børnene. Vores søn er 11 mdr og venter en lillesøster, der bliver 15 mdr mellem vores.
Med i overvejelser kan i jo have både graviditet og børnene i tanke, det at være gravid med små børn er hårdt, men kan jo også være hårdt senere, men der er måske mere løft når de er mindre. Der kan måske være mere jalousi mellem den større søskende, men samtidig forstå det bedre. FOrdele og ulemper på alle områder, uanset alder, og er jo jer som ved hvad der vil være bedst for jeres familie

Ja det har du ret i. Og nej tror heller ikke det er helt nemt at være højgravid og samtidig have en lille, men man finder jo nok ud af det alligevel 

Anmeld

28. december 2011

Silas&Mille

Vi havde snakket om at gå i gang med PB 2 når Silas var 1 - 1½ år gammel. Men vi er blevet velsignet noget tid før end det var meningen, så han bliver storebror til februar.

Der bliver 13 måneder mellem Silas og lillesøster.

Anmeld

28. december 2011

Sommersko

her var lillesøster bestemt ikke planlagt, og var i chok da jeg på den ældstes ½ års fødselsdag stod med to streger. Der er 14½ måned mellem dem, det er hårdt ja, men jo større lillesøster bliver (8 mdr nu) jo nemmere bliver det. Og allerede nu har de stor glæde af hinanden

Vores ældste kunne gå, spise selv og er generalt meget selvstændig, og det synes  jeg er vigtigt hvis de skal komme så tæt på hinanden.

Men hvis I føler I er klar til nr 2 - så go for it - man fortryder jo aldrig de børn man har fået

Anmeld

28. december 2011

Camillee

Jeg testede positiv den 21 august og Elias blev 1 år den 28 august,
så kommer til at være ca 20 mdr i mellem Elias og lillesøster 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.