Hvornår gravid med nr.2 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Henri84

Nu var lillesøster ikke helt planlagt Men hun blev lavet da Elias var knap 1 år, jeg testede positiv 2 dage før hans 1-års fødselsdag, og der er 20 mdr imellem dem hvilket fungerer super godt for os!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Men begyndte i så efter 23 måneder, eller før? 

Vi begyndte før... Forsøgte i 8 måneder....

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Vi begyndte da Frej var 14 mdr - tænkte at der gik nok lidt tid inden det skete... Men bum bum 1 uge efter start var jeg gravid.
Der bliver så 23 mdr imellem dem og det er passende. De kommer til at nyde hinanden!

Haha, ja man kan jo aldrig vide  nogen siger det er sværere 2. gang - meeeen det skal man vist ikke gå efter 

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Vores datter var 15 mrd da jeg belv gravid med nummer to. Hun vil være to år når lillebror kommer  

Det synes jeg også lyder meget passende 

Anmeld

27. december 2011

Frk Mig

Anonym skriver:

Ja det er faktisk en god begrundelse, det er jo nok lidt mere krævende at have to helt små børn - men må også være skønt 

Det tror jeg godt det kunne .. men det tror jeg man tager i stiv arm .. hvad skal man ellers gøre når man får tvillinger .. så har man 2 på engang ..

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Vi begyndte før... Forsøgte i 8 måneder....

Okay, så cirka 1½ år efter den første 

Anmeld

27. december 2011

Jibbe

Anonym skriver:

Haha, ja man kan jo aldrig vide  nogen siger det er sværere 2. gang - meeeen det skal man vist ikke gå efter 

Nej men jeg er vist bare super fertil og skal nærmest kun kigge på Lars inden jeg er gravid ;-)

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Henri84 skriver:

Nu var lillesøster ikke helt planlagt Men hun blev lavet da Elias var knap 1 år, jeg testede positiv 2 dage før hans 1-års fødselsdag, og der er 20 mdr imellem dem hvilket fungerer super godt for os!

Dejligt at høre det fungerer så godt - jeg synes det må være skønt at de er så tæt på hinanden 

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Nej men jeg er vist bare super fertil og skal nærmest kun kigge på Lars inden jeg er gravid ;-)

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Frk Mig skriver:

Det tror jeg godt det kunne .. men det tror jeg man tager i stiv arm .. hvad skal man ellers gøre når man får tvillinger .. så har man 2 på engang ..

Ja lige præcis  Vi regner med at begynde på nr.2 når vores datter er 7 måneder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.