Hvornår gravid med nr.2 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.069 visninger
38 svar
0 synes godt om
27. december 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har den skønneste lille datter på 2 måneder, og vi begynder allerede at snakke om hvornår vi ønsker at få nummer 2.

Hvornår begyndte i på at "lave" nr. 2? Og hvor tidligt mener i er for tidligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Frk Mig

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har den skønneste lille datter på 2 måneder, og vi begynder allerede at snakke om hvornår vi ønsker at få nummer 2.

Hvornår begyndte i på at "lave" nr. 2? Og hvor tidligt mener i er for tidligt?

Vi begyndte med nr 2 da vores dreng var knap 1½ år .. Og vi venter en lillebror om 36 dage .. Jeg kan ikke sige hvornår det er for tideligt .. det er jo op til en selv

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Frk Mig skriver:

Vi begyndte med nr 2 da vores dreng var knap 1½ år .. Og vi venter en lillebror om 36 dage .. Jeg kan ikke sige hvornår det er for tideligt .. det er jo op til en selv

Er der en grund til i ventede 1½ eller synes i bare det var en passende afstand mellem dem? - spørger bare af ren nysgerrighed, det er spændende at høre andres begrundelser 

Og TILLYKKE med nr. 3 som er på vej 

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Frk Mig skriver:

Nej det er vel nr. 2 som er på vej?  min fejl hehe

Anmeld

27. december 2011

Mira0911

Julie var 23 mdr da jeg stod med en positiv test i hånden... Synes det er meget godt ramt og passende imellem tøserne...

Gør det når I synes det er bedst for jer...

Anmeld

27. december 2011

Frk Mig

Anonym skriver:

Er der en grund til i ventede 1½ eller synes i bare det var en passende afstand mellem dem? - spørger bare af ren nysgerrighed, det er spændende at høre andres begrundelser 

Og TILLYKKE med nr. 3 som er på vej 

Jamen der var en del der spillede ind faktisk .. Vi ville gerne at Noah kunne nogle ting selv inden vi begyndte at få nr 2 .. Han skulle gerne kunne spise selv og han skulle kunne gå så vi ikke endte med at have 2 der skulle bæres rundt på .. Og ja så alderen imellem ..

Mange tak .. ja det er nogle gange svært at ramme den rigtige tast

Anmeld

27. december 2011

Jibbe

Vi begyndte da Frej var 14 mdr - tænkte at der gik nok lidt tid inden det skete... Men bum bum 1 uge efter start var jeg gravid.
Der bliver så 23 mdr imellem dem og det er passende. De kommer til at nyde hinanden!

Anmeld

27. december 2011

Gaia

Vores datter var 15 mrd da jeg belv gravid med nummer to. Hun vil være to år når lillebror kommer  

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Julie var 23 mdr da jeg stod med en positiv test i hånden... Synes det er meget godt ramt og passende imellem tøserne...

Gør det når I synes det er bedst for jer...

Men begyndte i så efter 23 måneder, eller før? 

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Frk Mig skriver:

Jamen der var en del der spillede ind faktisk .. Vi ville gerne at Noah kunne nogle ting selv inden vi begyndte at få nr 2 .. Han skulle gerne kunne spise selv og han skulle kunne gå så vi ikke endte med at have 2 der skulle bæres rundt på .. Og ja så alderen imellem ..

Mange tak .. ja det er nogle gange svært at ramme den rigtige tast

Ja det er faktisk en god begrundelse, det er jo nok lidt mere krævende at have to helt små børn - men må også være skønt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.