Intimbarbering og gravid mave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

Pige2009

Munder skriver:

Tak - synes faktisk, at det virker for barneagtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Tanjadamgaard

Iih, er selv kommet til det punkt, hvor jeg næsten ikke kan se "derned" mere  Men er da glad for, at høre jeg ikke er den eneste med dette problem.. Regner med at gå til kostmetolog, inden fødslen

Anmeld

16. april 2012

Maja88

jeg stillede mig foran spejlet og løftede op i amven med den hånd og barbede med den anden

Anmeld

16. april 2012

crille

Har virkelig tænkt over det også.. Kan stadig se og nå, men det begynder at blive svært.. 

Når jeg så læser jeres indlæg (jer der svarer at manden hjælper) så tænker jeg: Hvor sjældent kan i slippe afsted med at ordne? Jeg skal have fat i skraberen hver morgen for at holde det pænt og ærligt så tror jeg ikke han orker det hver dag og at stå med ben oppe og spejl, tænker jeg måske også er noget mere tidskrævende end hvad jeg bruger nu. 

Tror måske manden må bære lidt over og så bliver det når der er tid at jeg må forsøge med projekt føl dig frem. At lade stå til tvivler jeg på (Regner med at bruge de sidste to måneder på naturistcamping, nu det bliver en blændende sommer   og vi har en vogn vi kan låne frit) 

Anmeld

17. april 2012

Nattøs

Frk Mig skriver:

Her trimmer manden mig .. jeg kan ikk klare at hårne er så lange at jeg næsten kan lave fletninger ..

Samme holdning her :-) gider ikke flette håret. Så mim skat hjælper også mig og har faktisk gjort det før jeg blev gravid, han fler sig vidst som en frisør og hold op vi får grinet :-)

Anmeld

17. april 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Jamen hvordan pokker gør i andre??:/ det er simpelthen så besværligt synes jeg :/ manden er ligeglad men er jeg sku ikke har været intim glat i snart 9 år så hvis jeg skal lege naturalist nu ryger al min selv-sexet-følelse så hjæææææælp piger hvordan gør I?? Har prøvet at hente en stol ned så stå foran spejlet, smækket benet op på vasken men iiiiih det så besværligt

Jeg mærker bare og er MEGET forsigtig, for jeg kan heller ikke se

Jeg har sagt til manden (som er ligeglad) at den dag jeg ikke an selv, så må han gøre det på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.