Intimbarbering og gravid mave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Anonym trådstarter

Mka skriver:

Nej jeg tog det stille og roligt, for væk skulle det Op med benet på er badekar eller toilet så det ikke noget problem hihi

Ja der er vidst ikke andet for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Jamen hvordan pokker gør i andre??:/ det er simpelthen så besværligt synes jeg :/ manden er ligeglad men er jeg sku ikke har været intim glat i snart 9 år så hvis jeg skal lege naturalist nu ryger al min selv-sexet-følelse så hjæææææælp piger hvordan gør I?? Har prøvet at hente en stol ned så stå foran spejlet, smækket benet op på vasken men iiiiih det så besværligt

haha da jeg blev for stor så gav jeg op,, jeg tror jeg engang spurgte min kæreste om han ville hjælpe men jeg turde vidst ikke lade ham gøre det... så jeg fik vidst en god bush...

Anmeld

27. december 2011

TaAsJu

Anonym skriver:

Jamen hvad med det med at skære sig eller vælte når du stårSådan??:/

He he har også vært ved og vælte et par gange.. Og har kun skåret mig en gang på snart to graviditeter... og det var fordi det skulle gå hurtigt..

Anmeld

27. december 2011

twinboys

hi hi kan godt huske det selv om det var i uge 25 jeg allerede fødte, men var jo alligevel stor da jeg havde tvillinger der lå der i mavsen og fyldte , ja så man ikke en gang kunne se derned...

Men ja op med det ene ben og så føle sig frem... og ja et spejl hjalp da også mig lidt...

Anmeld

27. december 2011

dorthemus

Anonym skriver:

Jamen hvordan pokker gør i andre??:/ det er simpelthen så besværligt synes jeg :/ manden er ligeglad men er jeg sku ikke har været intim glat i snart 9 år så hvis jeg skal lege naturalist nu ryger al min selv-sexet-følelse så hjæææææælp piger hvordan gør I?? Har prøvet at hente en stol ned så stå foran spejlet, smækket benet op på vasken men iiiiih det så besværligt

Jeg gik til en kosmetolog og fik det hele fjernet ca 10 dage før jeg fødte...av av aaaaaaav!!! Men det blev rigtig pænt og jeg følte mig ren til fødslen. Havde prøvet at klippe nogle af hårene af med en saks og kom til at klippe mig selv....så det var jeg hurtigt færdig med

Anmeld

27. december 2011

Frk Mig

Her trimmer manden mig .. jeg kan ikk klare at hårne er så lange at jeg næsten kan lave fletninger ..

Anmeld

27. december 2011

Ansemusen

Nu er jeg ikke ligefrem glatvarberet - men ynder da at holde busken nede *griner* så jeg shavede så længe jeg kunne komme til selv med benet på håndvasken (spejlet er lige foran), men til sidst måtte jeg altså bede kæresten om hjælp. Jeg gad ikke ligge og føde med en urskov dernede

Anmeld

27. december 2011

Ka+Ma=Be

.... er pisse svært! hehe

Jeg gjorde det i blinde! Følte mig bare frem

Anmeld

28. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Husker du hvordan du gjorde ?? Det lyder dumt at spørge om hahah

Jeps! Havde armen ned ved siden af maven og et ben på toilettet

Anmeld

28. december 2011

nathja

altsaa jeg har ogsaa  brugt fol mig frem metoden indtil igaar, hvor jeg maatte overgive mig og bede manden gore det, det gjorde han ogsaa de andre 2 gange i slutningen af graviditeten.. foles underligt men hellere det end haar forneden naar man skal fode.. og manden synes det er sjovt,  naar jeg brokker mig over at det kilder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.