Intimbarbering og gravid mave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.166 visninger
35 svar
0 synes godt om
27. december 2011

Anonym trådstarter

Jamen hvordan pokker gør i andre??:/ det er simpelthen så besværligt synes jeg :/ manden er ligeglad men er jeg sku ikke har været intim glat i snart 9 år så hvis jeg skal lege naturalist nu ryger al min selv-sexet-følelse så hjæææææælp piger hvordan gør I?? Har prøvet at hente en stol ned så stå foran spejlet, smækket benet op på vasken men iiiiih det så besværligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Pige2009

Jeg har altid kun trimmet Synes slet ikke om at være helt glat Erindrer ikke at trimningen var det store problem under graviditeten

Anmeld

27. december 2011

Mka

Synes ikke det var noget problem, måtte bare mærke mig frem For ja det er umuligt at se særlig meget. hi

Anmeld

27. december 2011

TaAsJu

Ha ha ha.. Ej undskyld jeg griner men det her har jeg tænkt på så tit de sidste 8 til 10 uger nu.. men kan da fortælle jeg føler mig frem stille og rolig med benet oppe på kanten af badekaret.. og jeg har også en mand der er lige glad, men jeg kan ikke have hår dernede.. Så jeg står tit og griner af mig selv.. For er ret sikker på det ser sjovt ud

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Mka skriver:

Synes ikke det var noget problem, måtte bare mærke mig frem For ja det er umuligt at se særlig meget. hi

Er du ikke bange for at skære dig nårDu ikke kanSe??:/

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg har altid kun trimmet Synes slet ikke om at være helt glat Erindrer ikke at trimningen var det store problem under graviditeten

Husker du hvordan du gjorde ?? Det lyder dumt at spørge om hahah

Anmeld

27. december 2011

ano14316

Anonym skriver:

Jamen hvordan pokker gør i andre??:/ det er simpelthen så besværligt synes jeg :/ manden er ligeglad men er jeg sku ikke har været intim glat i snart 9 år så hvis jeg skal lege naturalist nu ryger al min selv-sexet-følelse så hjæææææælp piger hvordan gør I?? Har prøvet at hente en stol ned så stå foran spejlet, smækket benet op på vasken men iiiiih det så besværligt

Jeg synes også det var mega svært.. men det lykkedes ved bare at mærke mig frem.. og så give sig god tid, og acceptere at det nok ikke bliver det bedste resultat, men man kan jo så heldigvis ikke selv se helligdagene..

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Mor til 2, snart 3 skriver:

Ha ha ha.. Ej undskyld jeg griner men det her har jeg tænkt på så tit de sidste 8 til 10 uger nu.. men kan da fortælle jeg føler mig frem stille og rolig med benet oppe på kanten af badekaret.. og jeg har også en mand der er lige glad, men jeg kan ikke have hår dernede.. Så jeg står tit og griner af mig selv.. For er ret sikker på det ser sjovt ud

Jamen hvad med det med at skære sig eller vælte når du stårSådan??:/

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg synes også det var mega svært.. men det lykkedes ved bare at mærke mig frem.. og så give sig god tid, og acceptere at det nok ikke bliver det bedste resultat, men man kan jo så heldigvis ikke selv se helligdagene..

I skriver alle i mærker jer frem det måJeg simpelthen prøve så

Anmeld

27. december 2011

Mka

Anonym skriver:

Er du ikke bange for at skære dig nårDu ikke kanSe??:/

Nej jeg tog det stille og roligt, for væk skulle det Op med benet på er badekar eller toilet så det ikke noget problem hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.