Intimbarbering og gravid mave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Jamen hvordan pokker gør i andre??:/ det er simpelthen så besværligt synes jeg :/ manden er ligeglad men er jeg sku ikke har været intim glat i snart 9 år så hvis jeg skal lege naturalist nu ryger al min selv-sexet-følelse så hjæææææælp piger hvordan gør I?? Har prøvet at hente en stol ned så stå foran spejlet, smækket benet op på vasken men iiiiih det så besværligt

Få manden til det :-)! Det gjorde jeg, så det slet ikke så besværligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Kay

har en veninde der betroede mig at de sidste 2 md. af graviditeten var det hendes kæreste der ordnede det....

ja jeg var på mit største (ikke gravid bare fed) kunne jeg ski ikke se en pind der nede... vejede 120 kg. der gjorde jeg det ude at kigge... men ved at mærke... og har aldrig skåret mig...

Anmeld

28. december 2011

Zeus

Anonym skriver:

Jamen hvordan pokker gør i andre??:/ det er simpelthen så besværligt synes jeg :/ manden er ligeglad men er jeg sku ikke har været intim glat i snart 9 år så hvis jeg skal lege naturalist nu ryger al min selv-sexet-følelse så hjæææææælp piger hvordan gør I?? Har prøvet at hente en stol ned så stå foran spejlet, smækket benet op på vasken men iiiiih det så besværligt

Jeg brugte et spejl og satte mig på hug, men hold fast nogen skægge "frisurer" jeg fik lavet Jeg kunne først se det endelige resultat, da jeg stod inde på soveværelset foran vores store spejl

Anmeld

30. december 2011

Barbamama

Sidst jeg havde stor mave og ikke kunne se noget eller styre skraberen fik jeg manden til det. Det kom der meget sjov ud af

Anmeld

30. december 2011

Trolde_mor

Jeg gjorde det foran spejlet på badeværelset så kunne jeg se hvad jeg lavede og ellers bare føle mig frem.

Anmeld

30. december 2011

Mira0911

Lad det være som det er mens du er gravid... 

Anmeld

30. december 2011

MortilCilas

Jeg barbered mig så godt jeg kunne, og følte var okay, jeg kunne simpelthen ikke lade det gro! Jeg barbered mig til dagen inden jeg gik i fødsel.

Kender en der fik sin kæreste til at gøre det på hende, men man skal virkelig stole på sin kæreste hvis de skal barbere der nede :O

Anmeld

30. december 2011

Munder

Baagøe skriver:

Jeg har altid kun trimmet Synes slet ikke om at være helt glat Erindrer ikke at trimningen var det store problem under graviditeten

Anmeld

30. december 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg fik kæresten til at hjælpe og til sidst opgav jeg, for der er jo ikke noget de ikke har set før til fødslen 

Anmeld

30. december 2011

-Sigrid-

Jeg har 2 uger endnu, og har givet op med kniven. Men jeg tager en saks og klipper meget forsigtigt, for ellers ville det sikkert ende med at man ville kunne flette det sådan at damen ikke ville kunne komme ud

Men respekt for at du stadig "magter" dét projekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.